Serietips: Rick and Morty

God helg! Mens jeg er i Oslo på min regelmessige øyesjekk tenkte jeg dere ville ha et nytt underholdningstips? Denne gangen har jeg en animert humor-serie til dere, som jeg håper dere vil like. Humoren i denne serien er grov, men samtidig intelligent, noe jeg tror det er grunnen til at serien har hatt så stor suksess. For min del er det humoren og uforutsigbarheten (her kan virkelig alt kan skje) grunnen til at jeg synes dette er en serie alle må se. 

Serien handler om den gale, alkoholiserte forskeren Rick, og barnebarnet hans, Morty. Morty er som fjortenåringen flest litt usikker, og selvfølgelig forelsket i den peneste jenta på skolen. Morty blir til stadighet dratt ut av timene på skolen for å være med Rick på eventyr, og med eventyr menes turer til andre dimensjoner og planeter. Det fører naturlig nok til en hel del sinnsyke hendelser, som alltid er hysterisk morsomme. I min favorittepisode Pickle Rick gjør Rick seg om til en sylteagurk for å slippe å være med på familieterapi. Haha, denne episoden er bare så drøy og bra. Gled dere! 

Hvis dere liker serier som Family Guy og Futurama er jeg ganske sikker på at dere vil like denne også, den minner litt, men Rick and Morty har drøyere humor. Det har så langt kommet 3 sesonger, og du finner alt på Netflix. Happy watching! 

Har du sett Rick and Morty?

– Sara

FOLLOW ME: Facebook // Instagram // Snapchat: Sokbibi


#tv #tvserie #serie #serietips #tips #underholdning 

8 kommentarer
    1. Var veldig skeptisk til denne serien. Så 2 episoder da første sesongen først kom ut og var ikke en fan. Men etter å nylig gitt det en ny sjanse må jeg si det er helt klart verdt å sjekke ut!

    2. Hehe, så herlig innlegg! Måtte le litt for meg selv nå 🙂 Jeg må se oftere på dette tror jeg.. Håper det gikk bra på din øye sjekk <3 Ha en super Fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg