DIY: skjorte med strykelapper

Hvite skjorter går til absolutt alt, og har du en hvit skjorte i skapet vil jeg si du alltid kan sette sammen et kult antrekk. Likevel kan det være gøy å leke seg litt med denne klassikern noen ganger, og det har jeg gjort i dag. Dere har sikkert sett hvite skjorter med strykemerker rundt om kring i sosiale medier den siste tiden? Jeg har i hvert fall forelsket meg helt, og siden jeg hadde igjen en del strykemerker fra et annet prosjekt jeg holder på med kunne jeg jo like gjere lage meg en selv. Jeg tror de selger en tilsvarende variant på Bikbok, om jeg ikke husker helt feil. Hvis dere skulle være interessert i ferdig-varianten 🙂 Her kommer i hvert fall resultatet mitt.

Det kommer ikke så godt frem på bildene, men jeg har 8 strykemerker på min skjorte. 2 hjerter, 2 enhjørninger, en halv vannmelon, en ananas, en palme og et hjerte på pinne. Alle merkene har jeg kjøpt på Ebay, og kvaliteten er faktisk overraskende bra. Likevel kommer jeg nok til å sy litt rundt kantene på noen av de, bare for å være sikker på at de sitter. Skjorten kjøpte jeg for en 10-er på bruktbutikken her i byen og strykemerkene kostet rundt 20 kroner. Det vil si 30 kroner for hele skjorta, veldig innafor synes jeg!

Jeg synes skjorta ble veldig fin, leken og kul! Også er det litt gøy å ha en skjorte som ikke er lik alle andres, det er jo litt av moroa med å lage og redesigne ting selv.

Hva synes dere om skjorta?

– Sara


#diy #hjemmelaget #skjorte #fashion #mote #ebay #howto #tips #inspirsasjon

16 kommentarer

Siste innlegg