Pink valentine’s brekkie

God morgen! Eller formiddag er vel kanskje et mer riktig ord å bruke. Jeg måtte bare knipse noen bilder av denne valentines/morsdagsinspirerte frokosten jeg spiste her om dagen. Er dere ikke enig i at den passer litt til perioden vi er inne i nå, med teddybjørner og rosa gaveideer rundt hvert hjørne? Dette er egentlig så enkelt som det går an å få det, men fordi jeg synes det ble seende så søtt ut måtte jeg bare dele det med dere. 

I bollen befinner det seg biola, den med rødbeter, eple og lime. Også toppet jeg bare med det jeg hadde tilgjengelig i skapet, i dette tilfellet: havregryn, linfrø, jordbær og kokosmasse. 

Det ble kanskje litt tynt til å spise med skje, men sånt tenker man ikke på når man holder på å dandere frokosten etter alle kunstens regler. 

Nå er jeg på vei ut døren for å dra på en liten morsdagsfeiring. For et par dager siden fikk oldemor plass på et sykehjem, så mamma, bestemor og jeg drar dit for å feire. Fire generasjoner med damer er klare for litt kaffe, makroner og pakker. Det skal bli så kos ♥ Håper dere får en kjempefin søndag, og gratulerer med morsdagen til alle fine mødre der ute! Jeg er så heldig å har selvfølgelig kapret den beste av dem alle ♥

Hvordan skal du tilbringe dagen?

– Sara


#mat #frokost #valentines #morsdag #rosa #biola #smoothiebowl #tips #inspo #inspirasjon 

9 kommentarer

Siste innlegg