New year’s eve

Hei! Jeg ville bare innom dere på tampen av kvelden med et lite bildedryss fra nyttårsaften. Vi hadde en utrolig hyggelig feiring av årets siste dag ♥

Jeg hadde nøttestek, som på julaften, med alt tilbehøret som de andre hadde. Og det var helt nydelig, jeg skal dele oppskrift på nøttestek med dere en dag!

Jeg hadde laget quiz, for å ha noe å underholde oss med frem til midnatt. Matias stakk av med seieren, tror det er en fordel å kjenne quizmasteren godt!

Fine Hege med party-utstyr!

Noen av festfolket måtte hjem for å passe på de søte firbente da rakettene skulle skytes opp, mens vi andre ble igjen for en liten photoshoot. Resultatet ble noen hyggelige gruppebilder ♥

Matias ♥

Håper dere likte bildene fra 2016s siste dag! Nå skal jeg forsøke å komme inn i gode vaner, å for en gangs skyld legge meg tidlig. God natt!

– Sara


#nyttår #nyttårsaften #bilder #bildedryss #koselig #familie #feiring 

6 kommentarer

Siste innlegg