Er’e mulig?

Hei igjen! Takk for alle de fine kommentarene på forrige innlegg, det var en hyggelig overraskelse å åpne kommentarfeltet nå i kveld ♥ Jeg nevnte så vidt i sta at jeg var på revy i går, og nå har jeg fått sett igjennom gårsdagens bildefangst. Jeg har aldri vært på premieren av Hønefoss revyen før så det var stas! Det var korpsmusikk ute før showet startet og feiring når det var over, med bobler i glasset og pølse. I Hønefoss gjør vi alt med stil! Hehe 🙂 Revyen var som alltid veldig bra og jeg anbefaler dere som kan å få den med dere. Her er et bildedryss fra årets sommerrevy, “Er’e mulig?”

Åpningsnummer med hele gjengen, likte spesielt godt Jonas Rønnings tolkning av Trump og Morten Grøtnes som ballerina! 

Kaptei Sabeltann sjekket inn på Skatteparadise Hotel

Godt å se at de eldre er helt på (hår)nett!

Årets mote for kjæledyr. Hva med en liten hundebikini? 

Ingen revy uten Rabbagutta! Disse sketsjene er helt hysteriske hver gang, spesielt morsom er Flisnils (i midten.

Og da var revyen i gang, og sommeren kan bare komme! Anbefaler som sagt alle som bor i nærheten av Hønefoss å ta turen. Her det humor og gode musikkopplevelser fra ende til annen. 

Har du en lokal revy der du bor?

– Sara


#eremulig #revy #hønefoss #underholdning #morsomt #gøy #ringerike 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg