Mitt Halloween-kostyme 2016

Hei! Helt på tampen av kvelden tenkte jeg å vise dere gårsdagens kostyme. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal kalle kostymet mitt, men jeg tror candy queen ble det siste jeg landet på. Egentlig skulle jeg hatt en tiara, og flere andre småting som det dessverre ikke ble noe av. Jeg planla rett og slett for dårlig. Men herregud, kvelden var veldig bra, og jeg var i hvert fall en fargeklatt! Her kommer noen bilder ♥

Tiara fant jeg ikke i noen butikker i Hønefoss, så da ble det er bånd laget av tyllrestene jeg hadde igjen. 

Toppen er en 80-talls-skjorte fra bruktbutikken i byen, hvor jeg bare limte på litt godteri. Planen var egentlig å ha et lag tyll utenpå skjørtet, også feste godteri på det, men ingenting ville feste seg til tyllen. Så derfor fikk skjørtet bare være som det var, så satte jeg heller på masse tyll under. Jeg så mildt sagt ut som en kule! Haha. Skjørtet er forresten fra Styleconnection. Skoene er noen gamle jeg har hatt liggende og vesken er fra samme bruktbutikk som skjorten. 

Disse bildene er tatt helt på slutten av kvelden, så sminken er litt fadet, og lineren holder på å forsvinne. Men dere ser jo greia. Jeg gikk for en litt fargerik øyenskygge og knallrosa lepper. Så slang jeg på litt kakepynt for å gjøre litt mer utav det. 

Bildene fra gårsdagens fest kommer i morgen. Jeg har ikke vært så veldig produktiv i dag, så jeg må se gjennom de i morgen. Tror det ble noen bra, det var i hvert fall nok av kule kostymer på festen 🙂 

Var du på Halloweenfest i går?

– Sara


#halloween #kostyme #halloweenkostyme #fest #antrekk #rosa #candy

10 kommentarer

Siste innlegg