Et lite middagstips

God helg dere! Denne helga gleder jeg meg skikkelig til, jeg skal nemlig til Oslo i morgen med Vilde og Anna! Det skal bli så kos å være litt med de to igjen ♥ I tillegg fant jeg nettopp ut at det er Matstreif i Oslo i helga, så da skal vi ta en tur innom der. Jeg har jo brukt å dra på det hvert år, så det passet jo perfekt at jeg allerede er i byen!  Også skal jeg besøke mamma en tur på søndag 🙂 Det blir kjempekos!

Nå sitter jeg på bussen, klar for ukas siste kveldsvakt, men før det ville jeg bare tipse dere om noen veldig gode vegetarburgere fra Coop. Dette er veldig enkel vegetarmat som jeg tror de aller fleste vil like!

Den røde burgeren er lager av hovedsakelig rødbeter og den grønne av erter og grønne bønner. Jeg veit den grønne kanskje kan se litt guffen ut, men overrskende nok endte den opp som favoritten til både Matias og meg. Begge burgerne er krydret godt og er veldig gode på smak.

Så, hvis du har lyst på noe enkelt til middag i dag anbefaler jeg deg å gi disse en sjanse!

Vi serverte våre med en spicy dressing, masse salat og ost. Perfekt helgemat! Håper det smaker, og riktig god helg alle sammen!

Har du smakt disse?

– Sara


#mat #kosthold #tips #inspirasjon #middag #inspo #tips

9 kommentarer

Siste innlegg