Få tilbake penger på julegaveshoppingen!

Er det noen som henger litt etter på julegavefronten? Hvis du er av den typen som helst vil unngå kjøpesentrene før jul (noe jeg skjønner veldig godt) er det fortsatt ikke for sent å få tak i de siste gavene på nett! Nelly lover levering før jul helt frem til den 19. desember, CDON garanterer levering ved bestilling innen den 17. og Coverbrands er alltid kjapp når det kommer til frakt så det går nok bra hvis du bestiller i løpet av kort tid der også. Så det er fortsatt litt tid igjen! Og i den forbindelse tenkte jeg å tipse dere om noe jeg har nevnt et par ganger før, nemlig Kickback.

Kickback er en genial side hvor du registrer deg gratis og når du handler fra en av sidene de samarbeider med får du en prosentandel av kjøpet inn på Kickback-kontoen din. Hvor mye du får igjen varier fra butikk til butikk, men hvis du gjør en del handel på nett vil jeg anbefale deg å bruke Kickback selv om det kanskje bare er snakk om 5 %!

Jeg har brukt det en stund og har fått igjen over 2000,- totalt! Du bestemmer selv om du vil ha pengene i form av gavekort eller om du vil ha de satt rett inn på konto.

Her ser dere noen av sidene Kickback samarbeider med, resten finner dere her.

Jeg får ingenting for å skrive om denne nettsiden, men jeg synes den er så genial at jeg bare må tipse dere om den. Hvis dere har lyst til å melde dere inn kan dere gjøre det her.

4 kommentarer
    1. Jeg hatwr dette styret ute i butikkene..men otker ikke kjøpe på nett heller. Har gjort en gang, men det ble feil farger og feil str. Så jeg har prøvd meg i butikkene likevel ;-D klem <3

    2. Wow, så utrolig genialt!! Dette er jo skikkelig flott 😀 2000kr – virkelig!? What, så myye, ååh, skulle oppdaget denne siden tidligere, haha! Jaja, den finnes vel til senere anledninger også <3 Er ikke helt ferdig med julegavene, men skal nok ikke bestille noe heller regner jeg med. Tuusen takk for tips allikevel da :))

    3. frodith: Ja man blir litt sliten av alt maset og jaget! Det var deilig å spre det litt utover i år, mye var kjøpt inn før desember. Men så har det vær koselig å handle litt nå i desember også. Skal en tur til byen på fredag for å kjøpe noen gaveposer og litt sånn, men det blir nok siste turen på noe kjøpesenter før jul tror jeg! 🙂 Hehe
      Klem <3

    4. Vilde: Ja når det er snakk om så mye penger begynner det faktisk å bli litt interessant! I starten glemte jeg litt bort å bruke det og da gikk det sakte oppover, men nå i det siste har jeg brukt det ved aller muligheter som byr seg 🙂 Det er penger man bare får rett og slett 😀 Superkjekt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg