Oslo på sitt beste

Har dere hatt en fin start på helgen? Det har jeg, for jeg har nemlig vært på første dag av Oslo Bokfestival og kikket så vidt innom matfestivalen Matstreif. Det skjer mye i Oslo denne helga, og da må jeg prøve å få med meg så mye som mulig! Været viste seg fra sin beste side den tiden jeg var ute også, så det var virkelig herlig å traske rundt i Oslo i dag. Her kommer et lite bildedryss fra dagen i dag.

Jeg har hørt på foredrag om den nye boken til Kristine Ilstad bak bloggen Det Søte Liv. Vi fikk blant annet høre litt historie omkring bloggen hennes, visste du at hun har hatt nettside/blogg i 10 år? Vi fikk også smake på gulrotkaken hennes og herremin så godt! Den skal jeg helt klart lage neste gang jeg får lyst på gulrotkake!

Her er godbitene! Nam ♥

Etter det var det klart for samtale mellom tre forfattere på hovedscenen. Temaet var “å skrive livet” og Linnea Myhre var en av deltakerne. Gleder meg til å lese den nye boka hennes.

Når jeg hadde fått med meg de tingene jeg ville tok jeg turen ned til Aker Brygge for å kikke litt på matfestivalen Matstreif.

Her var det stilt ut utrolig mange boder med mat fra hele Norge som man kunne smake på, kjøpe og lære mer om.

Jeg har med andre ord vært rundt på litt av hvert i dag, og i morgen er det klart for en ny runde. Vilde og jeg skal først på loppemarked før vi får med oss noen spennende poster fra bokfestivalen og tar en nærmere titt på matfestivalen. Gleder meg!

10 kommentarer
    1. Har vært på jobb 🙂 Så spennende ut med det der, og tror Ninaoglivet har vært på samme 🙂 Moro med litt happening i byen 🙂 Jeg reiser til Sverige på søndag, på jobbgreier. Og det blir spennende 🙂 Men ellers en rolig helg tror jeg..mulig LITT shopping 😀 Klemmer <3

    2. frodith: Ja, vi har vært på samme greie 🙂 Koser meg masse når de arrangerer sånt her i byen ^^
      Gøy, da må jeg jo ønske deg en riktig god jobbtur! Håper den blir fin <3 Klem

    3. annasylvelin: Oi, såpass! Det er tidlig! xD
      Husker ikke å ha sett akkurat den boden, men jeg gikk gjennom hele greia så jeg har nok sett maten uten å tenke over at det var de 🙂 Det var helt sykt mange boder der så det var ikke så lett å få med seg hvor alle var fra dessverre :/

    4. Kristine: Det var gøy å høre på deg! Og herre så god den kaka var! Gleder meg til neste bursdag, da skal den bakes ^^ Kan ikke lage den til hverdags for da blir det mye småspising er jeg redd <3

    5. MK: Ja, veldig gøy med sånne ting! Denne helga er det boligmesse på Telenor Arna og Fashion Week på Strømmen Storsenter, men tror ikke jeg drar på noe av det. Har tenkt meg en tur på loppis i morgen også få vi se hva som skjer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg