Fit for Fashion!

GOD HELG! Nå tar jeg helg med den beste samvittighet. Vi har nemlig startet en time tidligere to dager på rad på jobb denne uka, og det merkes! Jeg satt nesten å dubbet av på slutten av dagen i dag. Haha, men nok om det. Nå tenkte jeg å vise dere et stort bildedryss fra gårsdagens Zalando-event. Polhem arrangerte et event for Zalando på flotte Tjuvholmen med tema sporty fashion. Det var masse fine vårnyheter inne, masse sporty tøy, fint foredrag av Helle Borstein og en herlig frokost. Eventet ble veldig fint og jeg eeelsker location! Store vinduer som gjør at man ser rett ned til vannet ♥

Grovt brød med masse godt på.

Skulle ønske jeg kledde de kule solbrillene her!

De her var utrolig gode! Det var kål, som var behandlet på en eller annen god måte, fylt med masse greier! Tror det var kylling, gulrøtter, en dressing/saus og noe annet grønt. Veeldig godt!

Denne toppen her sikler jeg også på hver gang jeg går forbi dukken! Såå kul!

Lurer på hvor mange bilder det ble knipset i det rommet på den timen eventet foregikk!

Flower power!

Helle viser funksjonelle øvelser man kan gjøre hjemme i egen stue. Denne her så grei ut, men mange av de andre så helt syke ut! FOR en sprek dame!

Til bords.

Kunne sikkert lagt ut 20 bilder til, men da blir dere jo sittende å bla her til i morgen. Så vi runder av der, også håper jeg dere likte det dere så. Nå skal bena på bordet og resten av kvelden skal nytes! Jeg skal lakke litt negler, se på Mitt Dansecreew og bare kose meg!

13 kommentarer

Siste innlegg