Pakketips: Rudolf

Jeg regner med at mange av dere er godt i gang med julegavene allerede? Selv mangler jeg fortsatt noen, men jeg har såvidt begynt å pakke inn noen gaver. Og til de to små niesene våre har jeg gjort noe litt annerledes i år, jeg har dekorert pakken som Rudolf.  Det er kjempeekelt, her kommer fremgangsmåte!

Du trenger: Gråpapir // Rødt garn // Sort sprittusj // Limpistol // Tape // Saks

Pakk inn pakken på vanlig måte, hvis du skal dekorere slik bør pakken være enten rund eller firkantet. Så lager du snuten, sjekk ut denne videoen for enkel fremgangsmåte. Snuten limer du på med en limpistol, da er du sikker på at den sitter ganske godt.

Så er det bare å tegne på øyne og gevir. Hvis du er like dårlig på tegning som meg kan det være lurt å bruke en kork eller lignende å tegne rundt, når øynene skal lages. 

Gleder meg til å legge disse pakkene under treet på julaften, og håper jentene liker dem! Jeg synes i hvert fall de ble ganske så søte, om jeg får si det selv! 

Hva synes du om pakketipset?

– Sara


#diy #gave #pakke #innpakning #tips #inspirasjon #jul

13 kommentarer

Siste innlegg