Nail art: Easter bunny

God palmesøndag! Har dere funnet frem påskepynten? Jeg har ikke kommet så langt enda, men Vilde og jeg fikk plukket noen gåsunger tidligere i dag, håper de rekker å sprette helt ut før påsken er omme. De skal få noen fine egg på seg, også skal jeg hente frem litt påskepynt fra kjelleren. Det blir så koselig ♥ Jeg skal vise dere når det er klart, men i dag ville jeg bare titte innom med et lite negledesign til dere. Det er eeevigheter siden sist, men det er så moro å leke seg med neglelakk. Håper dere liker det også! 

Start med å lakke neglene i ønsket farge, jeg synes det passer godt med gul og hvit til påske. På den hvite neglen lager du enkelt nese og øyne med et dotting tool. For å lage værhår brukte jeg en smal pensel, og det samme gjorde jeg for å lage ørene. De ble ikke så jevne som jeg skulle ønsket, men en tynnere pensel hadde kanskje gjort susen. Jeg fylte inn rosa inni ørene med pensel. Så gikk jeg over de gule neglene med en dotting tool dyppet i hvit lakk, så ble det skikkelig påskete! 

Det går også an å droppe kaninen helt, og bare fylle inn den hvite neglen med gule prikker. Eller så kan du gjøre noe helt annet på den, tegne et påskeegg for eksempel? Mulighetene er mange hvis du ønsker å skaffe deg litt påskete negler denne uken. Jeg synes i hvert fall det er litt gøy å dekorere neglene når anledningen byr seg. 

Håper dere får en fin søndag videre 🙂

– Sara


#påske #negler #nailart #easter #tips #diy #beauty #skjønnhet 

4 kommentarer

Siste innlegg