Ready for London!

God helg og god kveld! Nå har jeg benket meg foran TVen for å se på Skal vi danse i leiligheten til Synne. Sushien er akkurat inntatt og resten av kvelden skal jeg bare slappe av før jeg drar til London i morgen. Synne har vært så snill å latt meg få låne leilighetene hennes i dag, mens hun er på jobb. Det går selvfølgelig ingen busser fra Hønefoss i morgen tidlig, så jeg er supertakknemlig for at jeg kan sove over her i natt. Flyet går ikke før rundt halv 11 i morgen da, men jeg vil ha god tid så jeg ikke mister flyet! Det hadde vært veldig stusselig. 

Selv er jeg veldig glad i å lese pakke-innlegg hos andre bloggere, så jeg tenkte å prøve meg på det selv denne gangen. Jeg skal være borte i tre netter, så jeg trenger ikke haugevis med klær, likevel har jeg prøvd å tenke antrekk når jeg har pakket for å slippe å bære på unødvendige ting. Også er det jo kjekt å ha litt plass i kofferten i tilfelle det blir litt shopping!

I håndbagasjen blir dette her med, og selvfølgelig kameraet mitt. Jeg kommer nok også til å plukke opp en vannflaske på flyplassen som jeg kan ta med på flyturen. Pass, lommebok, telefon og mac er selvskrevne ting i veska. Det samme er ørepropper tyggis og solbriller. En liten tube med håndkrem, antibac og leppestift er også ting jeg liker å ha tilgjengelig under flyreisen. Og hvis jeg skulle fryse, noe jeg gjør uansett hvor jeg ferdes har jeg med meg et godt skjerf. Hvis jeg blir sulten har jeg med litt enkel snacks. 

Sånn ser det ut i selve kofferten, ganske organisert om jeg får si det selv! Haha, jeg elsker å pakke, og bruker gjerne litt ekstra tid på det. 

Skinnjakken min har jeg ikke fått luftet enda i år, så den blir med i kofferten, sammen med et par sorte ankelboots, et par runde solbriller og den knalloransje vesken min. Jeg reiser i olajakken min og de hvite skoene med dusker, så da har jeg litt yttertøy og tilbehør å velge mellom. 

Denne toalettmappen er perfekt til reise, og er faktisk kjøpt på Ebay. Den har mange rom så det er lett å organiserer, og det liker jeg! Jeg har med olje og en bommulsklut til sminkefjerning, samt en god rens. Ansiktskrem er på plass, det samme er tannbørste, tanntråd og allergimedisin. (Anna har katt) 

I den andre delen av mappen har jeg litt mer sminke, en hårolje, deodorant og neglefil. Et par smykker, hårstrikker og dusjsåpe blir også med. 

Dette palettet fra TheBalm er helt genialt til reise, her har du stort sett alt du trenger i ett lite palett. Blush, solpudder, highligheter og noen øyenskygger har fått plass i palettet som heter In the Balm of Your Hand. 

Noen sminkekoster og litt mer sminke har også fått plass. 

Jeg tror ikke det er noe som mangler, jeg håper i hvert fall ikke det. Ladere, adapter, undertøy og pysjamas er også med. Og skulle det være noe kritisk jeg har glemt får jeg vel alltids kjøpt det. Nå skal jeg klappe igjen Macen og kose meg videre med dansing på skjermen. 

Håper dere får en fin lørdagskveld ♥

– Sara


#pakke #reise #reising #pakking #ferie #koffert #hverdag

7 kommentarer

Siste innlegg