Vixen Blog Awards 2014

Jeg rakk jo så vidt å nevne for dere at jeg skulle på Vixen Blog Awards, jeg vant nemlig billetter dagen før så det ble litt knapt med tid. Antrekk måtte jeg bare finne i eget klesskap, men jeg koste meg utrolig mye og jeg gjentar gjerne det her neste år også! Her kommer jeg med en liten update fra gårsdagen.

Anna og jeg startet kvelden med litt sminking og mojitos hjemme før vi tok turen ned til Hotell Continental. Der var det pre-party før selve awarden skulle starte, og vi fikk servert herlig fingermat og bobler i glasset. Det var nesten litt skummelt for så fort glasset var tomt kom det noen å fylte på for oss! Det ble derfor litt for mange glass, men jeg drikker veldig sjeldent så synes det var innafor. Jeg fikk også endelig hilst på Emilie og Rockstar Charlie. Det ble bare et kort møte, men det var hyggelig å se de i virkeligheten! Jeg hadde håpet på å møte Emilie og Rockstar Charlie igjen senere på kvelden, men med så mange mennesker er det ikke så lett å finne noen. Søte Agnes Lovise fikk jeg også sagt hei til, veldig hyggelig!

Dette var faktisk det eneste klare bildet jeg klarte å ta av oss på pre-partyet! Det var ikke veldig bilde-vennlig lys der så det er ikke så mange blinkskudd dessverre. Jeg burde kanskje dristet meg til å ta på blitzen, men jeg lot de andre ta seg av det!

Nam! Maten vi fikk servert smakte som sushi i en litt annen forkledning, var ikke det her kreativt?

Det lå masker og morsomme effekter vi kunne ta bilder med på bordene, men tror du noen av bildene ble bra?

Fineste Anna som ble med på så kort varsel! Det var så koselig at hun kunne bli med ♥

Fine detaljer på lampene.

Et speilselfie må man jo ha!

Her uttrykker jeg hvor kleint jeg synes det var å bli tatt bilde av med så mange flinke bloggere til stedet. Selv om Anna var kjempegrei og tilbød seg å ta bilder av meg hele kvelden kjente jeg at det ble litt for flaut! Jeg angrer litt på det nå da, men kanskje neste år! Hehe

Så var det tid for selve utdelingen, det åpnet med litt musikk før alle de 17 kategoriene ble delt ut. Det var en morsom konferansier og flotte utdelere som gjorde showet gøy å se på. Også var det veldig mange fine bloggere som var nominerte! Mange verdige vinnere, selv om ikke alle mine favoritter nådde helt opp. Vi fikk også fantastisk fine goodiebags med mye forskjellig. Gleder meg blant annet til å teste ut tingene fra Dr. Hauschka og Smilelab-stripsene!

Årets herreblogg!

Årets instagram og årets moteblogg.

Årets kjendisblogg og årets blogg.

Årets beste outfit of the day og livsstilsblogg.

Det var en utrolig morsom kveld som endte litt for sent. Det ble en liten tur innom after-party etter utdelingen hvor jeg møtte på ei av de hyggelige jentene fra praksisplassen min. Så jeg var vel ikke i seng før nærmere 3. Heldigvis er det ikke slike arrangement så ofte da.

12 kommentarer
    1. Jeg skal innrømme jeg ble litt overrasket da du plutselig dukket opp og ga meg en klem :p Men det var veldig hyggelig å møte deg! Og jeg som deg skulle ønske vi fikk pratet mer sammen i går, men det var som du sier mye folk der…
      Men vi fikk i det minste møttes 🙂
      Dette skrives forresten fra toget. Har sittet i ro i fem og en halv time nå, og det er ennå en time igjen til Trondheim. Lei nå :p

    2. Suuuuperkoselig kveld. Var så gøy å finne på noe litt annerledes igjen 🙂 Gleder meg sååå mye til lørdag <3 <3 <3

    3. Emilie: Ja, jeg ble litt impulsiv! Det var ikke meningen å være så brå 🙂 Ble bare så glad da jeg dumpet borti dere! Jeg så egentlig etter dere på det after-partyet, men fant dere ikke. Veldig synd at vi ikke fikk skravlet litt mer når du først er nedenfor. Men vi tar det igjen! 🙂 Du var forresten utrolig fin i går, det glemte jeg jo helt bort å si!

      Såpass ja, da kan jeg tenke meg at det blir deilig å strekke på bena! Ha en fin kveld videre da 😀

    4. Anna: Jaa, jeg koste meg så mye! 😀 Ikke sant, det er jo ikke hver dag man blir sjenka av en kelner! Haha.
      Jeg og! Det er så hyggelig å kunne finne på litt med deg når du er hjemme <3

    5. Var utrolig koslig å hilse på deg også Sara!!
      Selv om det ble med en klem og en kort hilsen, men det er bedre enn ingenting 😉
      Skulle gjerne holdt ut og blitt med på afterparty, men jeg var så sleten i poteten etter 4 timer søvn og full dag, så jeg gikk rett på rommet, tok en lang dusj og krøp til køys =P
      Håper vi sees plutselig igjen 😉 <3 klem

    6. Samme her, jeg var utslitt av alle inntrykkene og slo derfor følge med Charlie i retning hotellet rett etter prisutdelingen var over – selv om jeg hadde lovt Hedda å bli med på afterpartyet. Men jeg er glad jeg fikk hilst på deg, og tusen takk skal du ha for komplimenten 🙂 Fikk masse skryt for antrekket mitt på onsdag. Tror jeg får gå sånn litt oftere xD

    7. Woah, så heldig du er! Vant du den konkurransen på blogg.no? men, uansett, sykt moro da! Har skikkelig lyst til å dra dit en gang selv, men vi får se da – er ikke sånn at noen nære venninner jeg har, interesserer seg så mye for bloggmiljøet som meg, men hadde aldri dratt alene, haha! Hadde ikke vært så veldig moro og bare “ÅH, det er henne”, men så kjenner ikke hu du er sammen med noen av dem. Jaja, masse fine bilder, ser ut som du koste deg 😀

    8. Vilde: Sorry tregt svar (som alltid)! Nei, vant en konkurranse på Vixen 🙂 Ja, ble hoppende glad da jeg fikk mail 🙂 Anna som var med meg bor jo i England for tiden og interesserer seg ikke så veldig for norske blogger, så det ble litt sånn at jeg bare “Åh der er…” og hun bare “akkurat ja” 🙂 Men det gjorde ikke så mye, godt selskap var det uansett <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg