Happy Valentines

Hei! Håper dere har hatt en fin Valentinesdag så langt, hvis dere feirer. Jeg skulle selvfølgelig ha kommet med litt passende innhold i forkant av dagen, men jeg har, hold dere fast, ligget med tannverk et par dager igjen. Nå er jeg SÅ lei, men healeprosessen er visst på rett vei i følge tannlegen, så da får vi håpe det blir færre og færre slike dager fremover. På grunn av dette har jeg heller ikke fått planlagt noe særlig i forbindelse med Valentines Day, så vi skal bare kose oss med god middag i kveld. Og det er egentlig helt greit ♥ Under ser dere kaken, eller kanelbollene jeg lagde til morsdagen. De formet jeg som hjerter for anledningen, men når bollene hadde hevet og stekt så det mest ut som en eneste stor kanelbolle-kake. Hehe, godt ble det i hvert fall. Jeg bruker som alltid denne oppskriften, bare husk å stek den litt lengre enn om du lager vanlige knuter. 

Å få alle hjertene like ga jeg opp relativt fort, likevel så man ikke så godt høydeforskjellene når kanelbollene var stekt. 

Kaken toppet jeg med (verdens beste) melisglasur laget av melis, smør og melk. Jeg skrev ikke ned blandingsforholdene, men bruk ca. 50/50 med smeltet smør og melk. 

Mamma og meg ♥ I gave av meg fikk hun litt forskjellige ting vi kan gjøre sammen i tiden som kommer. Det blir blant annet jentekveld, fotballkamp og tur på kino. Gleder meg veldig!

Håper dere får en fin kveld videre, nå skal jeg se litt på en TV-serie til Matias kommer hjem fra fotballtrening. 

Har du gjort eller skal du gjøre noe hyggelig i dag?

– Sara


#valentines #morsdag #familie #kake #kanelboller 

2 kommentarer
    1. Så mye vondt i tennene. Uff, det er jo nesten det verste som finnes 😮 Håper det blir bedre snart 🙂 Koselige ting til moren din da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg