London calling!

Har hatt noen kjempefine dager i Sheffield med Anna, er veldig glad for at jeg fikk lov til å komme på besøk. Familien til kjæresten hennes, som vi bodde hos, var veldig hyggelig, selv om vi ikke rakk å være så mye sammen med de. Jeg har hatt en veldig flink “reiseleder” i Anna, som har tatt meg med rundt på ting. Håper ikke det er lenge til vi ses igjen! Tidlig i dag dro vi ned til togstasjonen som skulle ta meg til London, turen tok litt over to timer. Der møtte jeg de andre og nå har vi fått sjekket inn på hotellet og fått unnagjort litt shopping.

Er veldig fornøyd med hotellet, rommet er stort og veldig fint. Det er kaffe og te med vannkoker som kan brukes etter ønske på hvert rom, veldig greit å ha i morgen tidlig.

Etter å ha lagt fra oss tingene våre på rommet dro vi til Oxford Street for å spise litt, det ble pizza på Pizza Hut i dag. Første gang jeg er spiste der faktisk, god pizza og god service!

Etter litt kaffe ruslet vi hjem for kvelden. Nå sitter vi å koser oss litt i hotellbaren, men tror nok det blir litt tidlig kvelden i dag. Alle er slitne etter reising og mye gåing.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg