Bildedryss: Stylista og Olympus PEN Summer Party 2018

Hei og god helg! For min del føltes det litt som at helgen startet i går med årets Stylista og Olympus PEN Summer Party i Oslo. I år som årene før har de fikset en skikkelig fin fest med god stemning, kule stands og sinnsykt bra goodiebags! Anne-Marit, som faktisk hadde bursdag i går, var med meg. Vi koste oss masse og fikk blant annet stylet håret, sminket oss, blitt fotografert og mye mer. Her kommer et lite bildedryss fra kvelden. 

Lokalet var så fint pyntet og organisert denne gangen, selv om det var mye folk føltes det ikke like trangt som tidligere år. 

Biolage stilte med en skikkelig kul stand hvor vi kunne fikse håret vårt med ekte blomster. Frisørene var utrolig flinke og både Anne-Marit og jeg ble superfornøyde med håret vårt! Jeg valgte selvfølgelig favorittblomsten min peon i håroppsatsen. 

Det ble så fint ♥

Blandt andre stands som var tilstede var Foreo, med sin nyhet UFO Smart Mask, Peter Thomas Roth og Buxom. 

Hos Buxom kunne man spinne lykkehjulet, og Anne-Marit vant hele to ganger! Jeg tok ikke med noen premie hjem, men vi fikk noen produkter i goodiebagen.

Vi fikk også lagt litt enkel sminke av det hyggelige Buxom-teamet!

Fine Anne-Marit ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi måtte en liten tur innom Olympus sin photo-stand for et lite bilde også. Og nei, jeg er ikke så sur som jeg ser ut 🙂 hehe

Vi hadde en skikkelig fin kveld og koste oss maks begge to! Jeg fikk til og med sagt hei til fine Sara igjen, og for første gang møtt Vilde. Det var skikkelig hyggelig! Vilde har jeg jo lest bloggen til i en evighet, og hun virket akkurat lik seg i virkeligheten – skikkelig søt jente! 

Og forresten; gratulerer så mye til Elisabeth Schildmann som vinner av årets Stylista! 

– Sara


#stylista #olympus #olympuspen #summerparty #sommer #fest #buxom #biolage #foreo #oslo 

6 kommentarer
    1. Det så artig ut å være på noe sånt. Du får med deg en del sånne eventer 🙂 Fint å bli sminket også. Jeg skulle gjerne tatt en sånn dolle-dag 😀

    2. frodith: Ja, denne festen prøver jeg å få med meg hvert år, det er så hyggelig 😀 Det blir litt mindre nå som jeg ikke bor i Oslo, men prøver å dra på litt 😀
      Du får ta turen neste år? ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg