Pink with a hint of gold

Da var plutselig påsken over for denne gang! Og dette har vært en av de bedre på lenge med påskestemning fra start til slutt, skikkelig herlig. Været har mye av æren for dette, for jeg kan ikke huske at det har vært sånn påskevær på år og dag. Nå har jeg verken gått på ski eller vært på noen hytte, men jeg har likevel kost meg skikkelig, og nærmest bodd i Solo-genseren min. Nå er jeg riktig nok veldig klar for våren, og jeg håper sola snart smelter bort det som er igjen av snø på bakken. Det skal bli så godt å hente frem vårjakkene igjen! Uansett, i dag ville jeg egentlig bare vise dere hvordan neglene mine ser ut for tiden. Jeg ble nemlig litt inspirert i påsken og fant frem både lakk og nailtape, resultatet ser dere under. 

Denne rosafargen er så nydelig, den heter Romance og er fra TLs Love collection med Pia Haraldsen. Dessverre har ikke denne lakken verdens beste dekkevne så jeg måtte ha 3-4 strøk for at det skulle bli fint. 

Jeg liker så godt denne rosatonen som har et hint av korall i seg – perfekt for våren!

Gulltapen jeg har brukt er fra Ebay, der betalte jeg nesten ingenting for en liten bunke med ulike farger. Det kan være litt vanskelig å bruke nailtape da det har så lett for å løsne i enden, spesielt hvis neglen ikke er helt fri for olje og annet smuss før påføring. Jeg har funnet ut at det beste er å bruke det sammen med Gelish i UV-lampe, men det er selvfølgelig mulig uten også. Denne gangen valgte jeg å sette tapebiter i forskjellige mønster på neglene, jeg synes det ga en kul effekt. Fargen på negl og tape kan jo varieres i det uendelige så her er det bare å plukke og mikse som du selv ønsker! Jeg har lyst til å prøve meg på en variant med hvit negl og mørkere tape, kanskje sort?

– Sara


#skjønnhet #beauty #nails #negler #nailart #inspirasjon #tips 

10 kommentarer

Siste innlegg