Filmtips: Bad moms

Det er fredag! Og det betyr underholdningstips, i hvert fall på denne bloggen. Ukens tips er en filmen jeg så for et par dager siden, men den kom i fjor sommer. Og selv om dette ikke kvalitetsmessig er den beste filmen jeg har sett er det absolutt en film som får deg til og le, og som passer fint å snurre på for eksempel jentekvelder. Den er kanskje litt forutsigbar etter noens smak, men den oser av feelgood og girlpower. 

Bad moms handler om Amy (Mila Kunis) som gjør sitt beste i å sjonglere karrieren sin, med ekteskap og det å være en perfekt mor til sine to barn. Når det viser seg at mannen har vært utro kaster hun han ut, og som om hverdag ikke var stressende nok fra før går nå alt skeis. Hun gidder rett og slett ikke mer, og bestemmer seg for å bli en bad mom. Hun dropper å dra på jobb, barna må fikse sin egen mat og hun stikker ut å drikker med sine nye mammavenninner. Filmen byr på mange morsomme scener, og noen skikkelig girlpower øyeblikk. 

Jeg så Bad Moms på TV2 Sumo, eller på CMORE delen deres. Den kan også ses på Viaplay og leies/kjøps på Apple Store. Og det kommer faktisk en oppfølger til denne filmen med juletema på kino 3.november. Om jeg gidder å gå på kino for å se den tviler jeg på, men hvis den har kommet på Apple Store innen jul kan det godt hende den havner på listen over julefilmer som skal ses i år.

Sara

FOLLOW ME: Facebook // Instagram // Snapchat: Sokbibi


#underholdning #film #komedie #tips #filmtips #anbefaling #inspirasjon #inspo 

7 kommentarer

Siste innlegg