DIY: Pom pom-sneakers

God helg! I dag skulle det egentlig kommet et underholdningsinnlegg, men jeg fikk så lyst til å legge ut dette DIY-prosjektet med en gang. Jeg synes de pom pom-skoene som har vært så populært i det siste er så søte, men jeg gidder ikke betale flere hundre kroner for et par sko som sikkert ikke vil bli brukt mer enn nå i høst. Så jeg bestemte meg isteden for å lage mine egne. Egentlig er dette så enkelt at det ikke kreves noen oppskrift, men hvis noen fler har lyst til å lage slike sko tenkte jeg dere kanskje ville se fremgangsmåten. Så her har dere den 🙂 

Pom pom – sneakers

Det eneste du trenger er et par sko, du kan bare bruke noen du allerede har liggende for det skal verken sys, klippes eller limes. Også trenger du fire pom poms, jeg kjøpte mine på Ebay til rett over 30 kroner for alle sammen. Skoene kjøpte jeg på loppis for litt siden til 50 kroner, men de kommer jeg til å bruke som vanlige hvite sneakers når jeg er lei pom pomsene. Så totalt kan vi jo si at disse skoene kostet meg ca. 80 kroner! Det er vel innafor?

Bare ta opp lissene hele veien ned og tre igjennom de små “hempene” som alltid bruker å være på slike pom poms. På skoene mine var det fire sett med hull til lisser, og jeg synes det ble fineste å feste pom pomsene på de to nederste radene. Så er det bare å knyte på seg skoene som vanlig! 

Enklere blir det ikke!

Nå er jeg for å gå ut lufte skoene mine, håper bare ikke det blir så mye regn fremover så jeg får brukt de masse! Jeg er litt spent på hva dere synes da, er slike sko yey or ney? 

Håper dere får en superfin helg ♥

– Sara


#sko #shoes #klær #fashion #mote #diy #hjemmealget #inspo #inspirasjon #ebay

13 kommentarer

Siste innlegg