Oppskrift: syrlig bringebæris

God kveld! Jeg titter bare innom på tampen av dagen med en liten oppskrift til dere. Jeg har nemlig lagd verdens enkleste (sunne) ispinner i dag, med bare to ingredienser. Nå som det er sommer er det godt å ha litt is liggende i fryseren, så hvorfor ikke prøve ut litt egne oppskrifter? Disse her ble i hvert fall utrolig gode, og ikke minst er de helt naturlige! 

Ingredienser: Bringebær (frosne eller ferske) // Eplejuice

Ha bær og juice i en blender og blend til du får en jevn konsistens.

Fyll ønskede isformer, mine er fra Clas Ohlson. Settes i fryseren i noen timer, eller natten over. 

Enkelt ikke sant? Og du kan jo selvfølgelig variere smakene i det uendelige. Jeg tipper appelsinjuice blir supergodt sammen med for eksempel mango eller ananas! Nam, jeg må prøve ut flere kombinasjoner så fort dette brettet er tomt. Gleder meg!  

Har du lagd noe gått i sommer?

– Sara


#is #sommer #oppskrift #saftis #sunn #sunt #bær #hjemmelaget

9 kommentarer

Siste innlegg