Siste hint av jul

Jeg kjenner jeg er veldig ferdig med jula nå, og at det er helt greit at det er ett år til neste gang. Pynten tok jeg ned i forrige uke, så nå er det bare noen få pepperkakerester igjen i kakeboksen som tilsier at det faktisk var jul for for bare et par uker tilbake.

Da lysten på en kopp varm kakao meldte seg tidligere i dag, smakte det dog veldig godt med et par pepperkaker til. Det har endelig lagt seg litt snø på bakken her i Hønefoss, og hva passer vel bedre da enn ullsokker, pysjbukse og varm kakao? 

En liten pepperkakemann ♥

Rotet på bildet i bakgrunnen her minner meg på at jeg er nødt til å få ryddet her i dag! Oppvasken har hopet seg opp fra helga, og det føles ut som at det står ting overalt. En klesvask bør jeg vel også sette på før dagen er omme. Jeg har med andre ord en skikkelig husmordag foran meg! Ønsk meg lykke til ♥

Håper du får en strålende uke!

– Sara


#pepperkake #kakao #varmkakao #kem #søtt #godt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg