Nailing christmas!

God lørdag til dere! Da har jeg fått på meg juleneglene for i år, så nå kan julaften bare komme! Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg sikkert til å gjøre noe nytt med de før den tid, men enn så lenge er det rødt og hvitt med et hint av jul som får pryde neglene mine. Dette designet er superenkelt å få til selv så hvis du ikke har funnet juleneglene enda er det bare å fortsette å lese!

Jeg har brukt Gelish som grunnfarge, da slipper jeg fjerne all neglelakken hvis designet ikke blir bra på første forsøk. Den røde heter backstage beauty og den hvite heter arctic freeze. For å lage julekulen brukte jeg den største dottingtoolen og for å lage tråden den henger i brukte jeg den minste. Jeg stiplet bare opp en linje også lagde jeg “sløyfene” med den samme. Hvis du har en tynn pensel blir sikkert streken enda rettere.

Jeg synes det ble ganske søtt, enkelt, men søtt. Akkurat sånn jeg liker det! På de andre neglene kan du enten gjøre som meg å bare ha en farge, eller så kan du jo lage et sløyfebånd slik at neglen ser ut som en pakke, eller lage små gullstjerner. Prøv å bruk fargene fra julekulene slik at det ikke blir for mye som skjer.

9 kommentarer

Siste innlegg