Venninnekos med Anna og Vilde

Nå håper jeg dere er klare for masse bilder? Jeg har nemlig tilbragt de to siste dagene med to fine jenter og et kamera, da kan dere jo tenke dere hvordan minnekortet så ut da jeg skulle laste inn bilder? Det ble mye kos og mange bilder, så her er en update fra mandag og tirsdag.

Hvor fine er ikke disse her to?

Vi møttes på mandag ettermiddag og dro først ut for å spise på Vapiano. Jeg har hørt mye bra om det stedet og med god grunn! Maten var veldig god, prisene var ikke avskrekkende, men det kuleste av alt var bestillingen. Når man kommer får man et elektronisk kort som alt man bestiller blir registrert på, både maten og ting du kjøper i baren. Bestillingen var delt inn i forskjellige stasjoner, så det var en kø for pizza, en for pasta osv. Morsomt og veldig annerledes!

Jeg safet med en salami-pizza, og den var så god!

Det var ikke bare maten som var god, de hadde også en fin bar med mye å velge i. Vi gikk alle for alkoholfrie drinker og her ser dere The Red One og The Yellow One. Begge deler var veldig friske og gode!

Når vi hadde fått i oss litt mat dro vi hjem til Vilde og mikset litt drinker. Eller, Vilde mikset drinker mens vi andre sto som sulte barn å så på.

Det ble mojitos og strawberry daiquiri, NAM! Jeg tok bilder underveis i prosessen, så oppskrift kommer til helgen!

Det blir jo ikke skikkelig jentekveld uten ansiktsmaske og manikyr? Så Anna hadde med seg noen spennende masker fra England og Vilde disket opp med fine lakker. Det føltes litt ut som at vi var i en amerikansk chick flick, der vi satt! Hehe

Etter en god natts søvn var det klart for en ny dag, og det finnes vel ingen bedre måte å starte dagen på enn med en skikkelig frokost og hjemmelaget juice? Oppskrift på denne kommer selvfølgelig også!

Neste post på programmet var bowling. Ingen av oss hadde spilt bowling på ganske lenge, men det var utrolig gøy!

Blid og glad selv om jeg kom på sisteplass laangt bak de andre i første serie.

Og på siste runde hadde jeg flaks, mens de to andre hadde veldig uflaks og da vant jeg jammen meg! Haha, det var gøy! Etter bowlingen dro vi en tur på kafé for å slå ihjel litt tid før det var klart for Beatles på kino. Vi leste boka i 1. klasse på VGS (delvis i hvert fall) så det var gøy å se den filmatisert. Filmen var ganske bra, litt langtekkelig noen steder, men absolutt en film jeg anbefaler å se!

Puh! Dette ble litt oppramsing av dagene mine, men forhåpentligvis ble det ikke for kjedelig? Jeg har i hvert fall hatt to utrolig koselige dager med gode venne! Neste mulighet for å samle alle tre kommer ikke før til jul, så det gjelder å nyte mens man kan! Resten av dagen er jeg nødt til å jobbe med skole, så vi skrives mer i morgen.

12 kommentarer
    1. Wow, elsker bildedryss, spesielt hvis bildene er bra – og det var de jo selvfølgelig 😀 Dette virker jo bare helt fantastisk koselig! Morsom vri på restauranten. Kan vel si at jeg fikk litt lyst på pizza nå, hihi :)) Herlig med litt drinker også, og skikkelige ansiktsmasker og lakking av negler, hihi ^^ Sexy bowlingsko, haha! Neida, jeg er virkelig elendig i bowling, så gratulerer med seieren 😀 Så jo Beatles på kino selv, og den var jo bra egentlig, men litt surrette også, syntes jeg :p Lykke til med skolearbeid også da!

    2. Vilde: Takk!! 😀 Koste meg så mye de to dagene at det nesten ikke går an ^^ Ja, kjempekul! Kommer garantert til å dra tilbake senere en gang 😀
      Jentekveld delux med alt som skal være med! Det eneste vi manglet var en chick flick på skjermen, men vi fant ikke noe som fristet. Så da skravlet vi og lo isteden 😀
      HAHA! Oh yeah, vurderte å kjøpe med meg noen hjem x) Takk, den første runden gikk ikke veldig bra altså, da tapte jeg så det sang etter, men på siste runde hadde jeg litt flaks ^^
      Ja, den ble litt langtekkelig enkelte plasser, men en ganske bra film 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg