Dagens blåbærfangst

Ville bare en tur innom for å ønske dere en god natt. Jeg har kost meg masse i dag på blåbærtur med Vilde. Det ble ikke så mye bær dessverre, noen hadde nok vært der før oss, men en lite boks ble det i hvert fall. Og en fin tur fikk vi jo!

Her tar vi en pust i bakken med litt lunsj.

En kopp med blåbær er bedre enn ingen kopp! Vilde var så snill å ga meg de bærene hun plukket også fordi hun har fryseren full fra tidligere blåbærturer. Kjenner jeg angrer veldig på at jeg ikke kom meg ut tidligere i høst, det hadde vært så deilig å hatt masse selvplukka bær tilgjengelig! Det får bli neste år, kanskje jeg får prøve å gå på sopptur isteden. Nei, nå er det snart natta her, skal opp på skolen i morgen.

8 kommentarer
    1. Så kos med blåbærtur med venninne da 🙂 Og fint å få gjort noe ordentlig hver dag 🙂 Har du fri fra studiet på onsdager? God morgen Sara 🙂 Her skal det vakes hus i dag, når jeg kommer fra jobb .. Klemmer <3

    2. frodith: Ja, det var en veldig hyggelig tur. Og da gjør det jo ikke så mye at det ble litt lite bær 🙂 Dette semesteret er begge fagene vår satt til samme dag. Så vi har kun en fast dag i uken med forelesning. Noen onsdager vil det også bli, i tillegg til MYE jobbing på egen hånd i entreprenørskap. Jeg fikk litt sjokk over hvor lite time vi hadde da jeg først så det, men jeg skjønner jo nå hvorfor x)
      Flinka! Jeg får ta det i morgen, det ser nemlig ikke ut til at hybelkaninene finner veien ut på egen hånd! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg