Dag 2 i London

God morgen! Da jeg sto opp oppdaget jeg at dette innlegget var blitt publisert i går kveld, uferdig. Beklager det, var sikkert litt fjern da jeg drev å la inn bilder i går. Uansett, tenkte å vise dere litt bilder fra gårsdagen. Glemte litt bort kameraet i går, men tok det i hvert fall opp hver gang vi satte oss ned for å spise. Hehe

Der blir noen Starbucks-bilder, men det tåler dere vel? Synes det er så gøy å ta bilde av kaffe, eller egentlig mat og drikke generelt. Dette ble gårsdagens frokost, i dag tenker vi å se etter en mer engelskfrokost. Man må vel prøve det en gang når en først er her. Vi var også innom en Costa på anbefaling fra Anna, men min kaffe var litt sterk og internett fungerte ikke så bra. Haha, vi er kanskje litt kravstore?

Sjekk denne fine kreasjonen fra VS. Tror den ble brukt på showet i 2010, hvis jeg ikke husker helt feil.

I går spiste vi ved et koselig asiatisk sted. Jeg fikk faktisk prøve meg på spisepinner og spiste hele retten med det. Stolt! Spiste ikke sånn som jeg gjør på bildet da, måtte bare blande maten min. Selv om det var et par jenter som så rart på meg og lo da jeg holdt på med dette.

Vi så også etter Michael Kors veska jeg har siklet på så lenge, men den var selvfølgelig utsolgt der vi var i går. Etter på skal vi til Westfield, så da får vi heller krysse fingrene for at de har den inne der!

18 kommentarer

Siste innlegg