Kongens Utsikt

God lørdag! Håper dere har en fin helg? Jeg startet min i går med en kjempefin tur opp Kongens Utsikt sammen med mamma. Det er faktisk første gangen jeg går den turen, så det var virkelig på tide! Vi gikk riktig nok ikke opp Kleiva, som er den superbratte bakken opp til Kleivstua, men tok turen på ca. 1,5 km. Jeg hadde sett for meg at det skulle være en del brattere enn det faktisk var, men dette var egentlig en veldig grei tur. Så hvis du ikke tar med Kleiva er dette absolutt en tur de aller fleste vil klare uten problem! Her kommer et bildedryss ♥

Veldig fin utsikt! Her ser dere store deler av Ringerike og Hole. 

Med mamma ♥

Niste ble nytt på toppen, mamma hadde med proteinlapper og jeg hadde med fylte horn. Veldig innafor!

Fina ♥

Se så fine farger skogen har begynt å få! 

På toppen har de en gjestebok som alle kan skrive seg opp i, det måtte vi selvfølgelig gjøre. 

Vi hadde en kjempefin tur i skikkelig høstlige omgivelser, og selv om sommeren nok er favorittårstiden min kommer høsten hakk i hæl! Luften er akkurat passe skarp, fargene er nydelige og det er innafor å jumpe opp i sofaen med pledd og varm kakao når en kommer hjem!

Selv om dette var veldig koselig blir det nok likevel en god stund til neste gang. Mamma fant nemlig en flått på tightsen sin når hun kom hjem!! Da fikk jo jeg fullstendig panikk og duret bort til bestemor for å skifte der – sånn i tilfelle jeg og skulle ha noen på meg. Jeg hadde jo sikkert hyperventilert om jeg hadde funnet noe, heldigvis fant jeg ingenting, og nå er klærne jeg brukte vasket på 60 grader, sekken er ristet og jeg har skrubbet kropp og hår til den store gullmedalje. Hva da hysterisk?  

– Sara


#tur #skogtur #skog #høst #ringerike #hole #trening #kos 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg