Bildedryss: bryllupet til Karoline og Jonas

Hei! Nå var det plutselig blitt en liten stund siden sist, og som jeg har kost meg de siste dagene! Helga har vært så utrolig fin med grilling hos Angela på fredag, der var det så mange fine jenter som det var skikkelig hyggelig å møte, og selvfølgelig bryllup på lørdag. FOR et flott bryllup og for et nydelig brudepar! Jeg er så glad for at jeg fikk lov til å være med å feire denne fine dagen ♥ Jeg knipset litt bilder så her kommer et bildedryss. 

Jeg måtte bare starte med dette bildet, så fint!

Vielsen fant sted i Vardåsen kirke og jeg likte den kirken skikkelig godt. Ikke sånn typisk kirke man vanligvis ser, men en moderne, enkel kirke. I tillegg var det er veldig fint program, ikke for langt!

Utenfor ble det litt knipsing av bilder, og alle gjestene fikk såpebobler som vi kunne blåse på brudeparet. 

Brudeparet dro så videre for bilder, i denne kule bilen, mens gjestene dro til festlokalet. 

Mens vi ventet på brudeparet fikk vi lett servering med tilhørende alkohol. Dette hadde jeg ikke forventet i det hele tatt, og vi hadde faktisk tatt med noe enkelt som vi kunne spise litt på slik at vi ikke skulle bli så sultne før middagen. Det hadde vi virkelig ikke trengt, for brudeparet hadde tenkt på alt! 

Alt fra innbydelser, til menyer og program i kirken var veldig gjenomført og det var lett og se at de hadde en rød (eller grønn, haha) tråd gjennom hele bryllupet. 

Fine Angela ♥ Vi var forresten det kule bordet, sånn hvis noen skulle lure på hvorfor bordkortene våre endte opp som hodepynt.

Så var det maten da – FY søren så godt! Jeg som ikke spiser kjøtt fikk tilpasset menyen og det synes jeg var skikkelig fint gjort. Det er ikke alltid dette er like lett, men jeg fikk akkurat samme (nydelige) gulrotsuppe som resten, bare uten kjøtt til forrett og en sinnsykt god hovedrett. Hovedretten besto av en slags butterdeig med masse digge rotgrønnsaker og en tomatsaus til. Det var så godt at det faktisk gikk ned 1,5 porsjon! Desserten var også veldig god, det var en skikkelig smakfull sjokolademousse. Vi blei blei alle gode og mette for å si det mildt! 

Underveis i middagen fikk vi selvfølgelig høre kjempefine taler, her taler bruden selv ♥ Toastmasteren var også veldig flink, morsom og ikke av den typen som snakker aalt for mye!

Brudeparet måtte x-antall ganger opp på stolen og under bordet for å kysse, og hver gang en av dem gikk på do gikk det motsatte kjønn opp for å kysse den som satt igjen på kinnet. Dette var en morsom greie jeg ikke har vært med på tidligere!

Resten av kvelden bød på mingling, masse dansing og et uvisst antall turer i fotobaren. Jeg klarte å misse både brudevalsen og skjæring av kaken, men sånn blir det noen ganger. 

Fotobaren som alle kunne bruke så mye de ville hele kvelden var SÅ kul! Jeg tør ikke tenke på hvor mange bilder som ble knipset i løpet av bryllupet, men fy søren så gøy. Bildene kunne printes ut på stedet også kan vi laste ned bildene fra en nettside i ettertid. Sånn har jeg lyst til å ha den dagen jeg gifter meg også!

Jeg koste meg virkelig så mye, og det håper jeg alle andre, og ikke minst brudeparet gjorde også! Det var også veldig hyggelig at alle var så imøtekommende. Det var faktisk bare Synne av oss fire som hadde møtt brudgommen før, og familien hadde vi heller ikke hilst på, men det merket man liksom ikke så godt. Så det synes jeg var veldig hyggelig ♥ Og så må jeg bare si, SÅ sinnsykt fin Karoline var! Bildene klarer nesten ikke fange hvor fin kjolen var, med langt slep og det fine mønsteret. Nei, dette var et skikkelig gjennomført og fint bryllup!

– Sara


#bryllup #wedding #brud #vielse #venner #kos #kjærlighet #bildedryss

2 kommentarer
    1. Herlighet for et fantastisk innlegg med masse fine bilder ❤️ Tusen takk for at du var med å bidra til at dagen ble helt fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg