Nytt kjøleskap til 139 kroner

Når man går hjemme hele tiden kan man fort bli litt lei omgivelsene sine, og det frister å piffe opp litt. Jeg tok meg derfor en tur på Pinterest, hvor du finner masse gode ideer, men også så utrolig mye teit! I mylderet av DIYs og tips til hvordan forbedre helsen i 2018 fant jeg til min store glede ei som hadde malt kjøleskapet sitt med tavlemaling. Jeg tenkte at det må jo være litt av en prosess, men faktisk ikke! Jeg har egentlig ikke tenkt over at kjøleskapet vårt er så veldig stygt, men det er ganske gammelt og det synes jo. Så jeg ga det en grundig vask og fant frem penselen.

Sånn så kjøleskapet ut før, litt godt med rot rundt fulgte også med på bildet ser jeg. Det bærer preg av litt småslitasje her og der, men det er vanskelig å se på bildet. Det var absolutt ikke verre enn at vi kunne leve med det, men hvorfor ikke prøve noe nytt?

Jeg visste jo ikke om resultatet kom til å bli bra, men som sagt er kjøleskapet ganske gammelt, så vi kommer til å måtte kjøpe et nytt før eller siden uansett. Og jeg må si jeg er veldig fornøyd med hvordan dørene endte opp. Nå har jeg lagt tre lag med tavlemaling på begge dørene, også skal jeg selvfølgelig male resten av kjøleskapet sort. Jeg gidder ikke bruke tavlemaling på hele skapet, da det ikke har noen hensikt.

Nå kan vi enkelt skrive beskjed og huskelister på kjøleskapet slik at begge to ser det. Superkjekt!

Tavlemalingen og penselen hadde jeg hjemme fra før, men jeg har vært en tur på Clas Ohlson og kjøpt vanlig sort maling som skal på resten av sidene. Denne boksen kostet 139 kroner, og det synes jeg ikke er dårlig for en helt ny look på kjøleskapet!

3 kommentarer
    1. Hei. Kunne du tenke deg å bruke meg som modell for sminke og hår? Du kan få gjøre akkurat som du vil. Klipp meg gjerne kort om du har lyst. (PS har hår til hoftene)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg