Smoothie bowl

Jeg kan ikke huske sist jeg lagde meg en skikkelig digg smoothie bowl til frokost, men som det liksom er nytt år med alle disse nye mulighetene for å være sunn er det jo nesten dumt å la vær! Så i dag lagde jeg meg en fargerik vitaminbombe til frokost, og det er jo like godt hver gang. 

Jeg brukte bare en banan, litt frosne blåbær og en skvett med appelsinjuice. Enkelt og godt! Jeg toppet min bolle med jordbær, banan, valnøtter og tørkede kokosflak. 

Smoothie kan dere lage, det er jeg helt sikker på, men for sikkerhetsskyld: sleng alle ingrediensene i en blender, det er lurt å starte med de våte ingrediensene. Hell så smoothien i en bolle og topp den med masse godsaker. Nyt med skje!

Nå skal jeg en tur til bestemor og i kveld er det klart for quiz igjen, årets første! Tror det blir en bra fredag, ha en fin en dere også ♥

– Sara


#mat #frokost #lunsj #oppskrift #sunt #smoothie #vegansk

12 kommentarer

Siste innlegg