Underholdningstips: Vlogmas på Youtube

Jeg funderte lenge på hva jeg skulle tipse om i denne fredagens underholdningstips, for jeg har lyst til å komme opp med noe som er litt julete. Og siden jeg skreiv om julefilmene jeg vil se i år forrige uke, ville jeg ikke skrive om julefilm i dag også. SÅ, jeg tenkte hvorfor ikke tipse om vlogmas? Det er så mange ulike Youtubere som har vlogmas på kanalene sine, og det er skikkelig koselig å følge med på i førjulstiden. Her kommer noen av de jeg ser på ♥

Niomi Smart

Jeg ser generelt mye på videoene til Niomi Smart, hun er skikkelig søt og lager variert innhold. Hun poster ny video hver dag frem til julaften og så langt har vlogmasen hennes vært full av julestemning. Verdt å få med seg 🙂 

Zoella

Zoella er også en youtuber jeg ser ganske mye på, rett og slett fordi hun er så corky og morsom. Hun lager ofte ganske lange videoer, og flesteparten av vlogmasene hennes er på en halvtime eller mer, så skal du se på videoene hennes er det greit å sette av litt tid. De er veldig koselige, så absolutt verdt en titt!

Hanna-Martine

Jeg har ikke funnet så mange norske youtubere som har vlogmas i år, noen er det selvfølgelig og av de følger jeg med på Hanna-Martine. Hun samler dog dagene mer, slik at det blir færre videoer. Det synes jeg egentlig er helt greit, da kan man sette seg ned med litt lengre videoer. 

Disse Youtuberne prøver jeg å få med meg videoene til i år, og da ser jeg gjerne flere videoer i slengen. Det er ikke hver dag jeg har tid til å se, så da kan jeg heller sette meg ned med litt flere videoer når jeg ikke har noe å gjøre. Og hvis jeg ser en spennende thumbnail ser jeg gjerne på de også. 

Følger du med på noens vlogmas i år? 

– Sara


#video #tips #underholdning #youtube #anbefaling #jul #vlogmas

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg