Min ønskeliste 2017

Dere har sikker fått spørsmålet “hva ønsker du deg til jul” en del ganger allerede? Det har i hvert fall jeg! Og det blir vanskeligere og vanskeligere å komme opp med ønsker jo eldre jeg blir. Jeg har jo egentlig alt jeg trenger, og mer til. Likevel har prøvd så godt jeg kan å komme opp med noen ting jeg kan sette på ønskelisten.

Det er faktisk én ting jeg trenger, en ny hardisk til Macen min, så en SSD-disk står høyt opp på ønskelisten min. Da vil ting som videoredigerer gå mye kjappere! Et nytt minnekort til kameraet trenger jeg faktisk også, det gamle mitt synger på siste verset nå. Ellers kunne sykkelsko vært kjekt å ha. Jeg prøver å komme meg på noen spinningtimer i ny og ne, og da kommer et par sykkelsko godt med. En treningstights eller annet treningstøy kan også være kjekt. Jeg er medlem på et treningssenter her i Hønefoss, og har lyst til å bli flink til å trene igjen.

En almanakk/notatblokk alltids godt med, den på bildet er jo veldig søt! Andre ting som alltid kommer godt med er en vinflaske, noe godis og kaffe, te eller varm kakao. Et godt duftlys eller en oil diffuser er også ting som er velkomment i mitt hjem. Jeg har også siklet litt på Jeffrey Star sin liquid lipstick i fargen Calabasas, den er så utrolig fin! Et par litt mer bærekraftige ting på ønskelisten min er såpenøtter og tøyposer til handling av grønnsaker. Helt til slutt har jeg tatt med armbåndet fra Project Fuck Cancer. Dette armbåndet er det nylig avdøde Børre Olsen som har designet, og jeg kunne veldig gjerne tenkt meg et slikt armbånd i hvitt. Hele overskuddet går til forskning på hjernekreft. 

Det ble jo faktisk en liten liste dette! Og uansett hva som ligger under treet i år blir jeg selvfølgelig fornøyd. Noen ganger er det de tingene man selv ikke har tenkt at man ønsker seg  som treffer mest! I tillegg til dette ønsket jeg meg mummikoppene jeg ikke har, men det vet jeg bestemor har kjøpt (hihi), så tok de ikke med på bildet. 

Hva ønsker du deg til jul?

– Sara


#jul #julen #julegaver #ønsker #ønskeliste #kollasj 

13 kommentarer

Siste innlegg