8 julefilmer jeg vil se i år

Endelig er 1. desember her! Jeg kan nesten ikke tro det, bare 24 dager til jul ♥ I tiden frem mot jul skal jeg passe på å kose meg masse med julefilmer, det er dessverre altfor mange jeg ikke har sett, og det er jo litt krise. Jeg har derfor satt sammen en liten samling med 8 julefilmer som skal konsumerer i løpet av desember. Og forhåpentligvis blir det enda fler ♥

Av disse filmene har jeg faktisk bare sett Mickey’s Christmas Carol, men den begynner det å bli en stund siden sist jeg så. Resten (tror jeg i hvert fall) at jeg aldri har sett før. Det er jo faktisk ikke greit å være så glad i jul som meg og ikke ha sett Love Actually! Så jeg får forhåpentligvis sett alt dette, og gjerne mer til. På julaften må jo Askepott ses, også blir det garantert Hjemme Alene på TVen i løpet av romjula. Så litt mer enn dette blir det nok. 

Og dere, i dag begynner min 12 days of Christmas på YouTube! Annenhver dag helt frem til jul skal jeg poste en ny video på kanalen min. Jeg tenker å poste videoen her på bloggen også, så kan de som vil følge med. Jeg hadde forresten blitt veldig glad om dere ville abonnert på kanalen min! 

Hvilke julefilmer skal du se i år?

– Sara


#jul #julefilm #film #underholdning #stemning 

6 kommentarer

Siste innlegg