DIY: lyslenke med bilder

Hei hei! Nå synes jeg det er på høy tid med litt mer julete innlegg på bloggen, jeg klør nemlig i fingrene etter å lage pynt, bake julekaker og komme med tips til dere! Jeg skal likevel starte ganske mildt så her kommer et enkelt DIY-prosjekt du kan pynte med hele året, jeg har bare julifisert det litt. Håper dere liker innlegget!

Til dette prosjektet trenger du: En lyslenke i valgfri lengde // Stifter // Mini-klesklyper // Bilder, julekort og pynt etter eget ønske

Lyslenken kjøpte jeg billig på Ebay, og min er på 4 meter. Jeg skulle nesten ønske jeg hadde kjøpt en som var enda lengre, for ville jeg jo fått enda flere rader, men det fine med disse tynne lenkene her er at du kan skjøte de sammen. De er også laget av ståltråd slik at de blir enkle å forme! De små klesklypene har jeg hatt liggende, men de ble kjøpt på Panduro en gang i tiden. For å feste lenken satte jeg bare opp noen stifter i veggen, så snurret jeg lenken rundt stiftene. 

Så er det bare å henge opp bilder og pynt etter ønske. Siden det jo tross alt snart er jul ble det julekort, konglene jeg lagde i fjor og noen søte polaroidbilder på min lenke. Når julen er over tenker jeg det blir fint å fylle på med andre vanlige bilder. 

Denne lenken pyntet så fint opp ved skrivepulten min! En personlig vegg som jeg kan sitte å kikke opp på mellom jobbsøkingen og bloggingen ♥ 

Hvordan synes dere bildelenken min ble?

– Sara


#jul #diy #interiør #pynt #dekor 

13 kommentarer

Siste innlegg