Mitt nyeste vintage-kupp

Det er ikke til å legge skjul på at jeg elsker å gå på skattejakt i bruktbutikker og på loppemarked. Du kan finne så utrolig mye unikt både til garderoben, men også til hjemmet. Den siste tiden har jeg gjort så mange gode kjøpt i den lokale bruktbutikken her i Hønefoss, mesteparten skal bli til fin julepynt, men det har også sneket seg med noen godbiter til garderoben. Klærne er på vask, men jeg tenkte å vise dere et belte som jeg er superfornøyd med. Jeg har brukt det er par ganger allerede, og vet at dette skal bli brukt til både hverdags og fest fremover.

Da jeg kom hjem med dette mente Matias at det minnet om et sånt belte boksere får når de vinner. Det var ikke helt det jeg så for meg da jeg fisket opp beltet fra kurven, men det får gå. Jeg synes i hvert fall det er superkult.

12 kommentarer

Siste innlegg