Bildedryss: Halloweenfest 2017

Hei og god mandag! Håper dere hadde en bra helg, og en fin feiring hvis dere feiret Halloween. Det hadde jeg, festen på lørdag ble veldig vellykket, og jeg håper alle som kom hadde det like gøy som meg 🙂 Som vanlig knipses det bilder i vilden sky på slike festligheter så her skal dere få et solid bildedryss fra kvelden. 

Et gruppebilde med 

Vi fikk Ola fra NCIS på besøk! 

Søte ♥

God stemning rundt bordet 🙂 

Daenerys fra Game of Thrones og Lorne Malvo fra sesong 1 av Fargo. Veldig gjennomførte begge to! Det var forresten Johnny som stakk av med tittelen “årets beste kostyme”. 

Død Elivs, en av tvillingene fra The Shining (korriger meg hvis jeg tar feil) og Pennywise. Kule!

Matias og meg ♥ Matias er Rick fra Rick and Morty og jeg skulle egentlig sminke meg som sugar skull. Dessverre klarte jeg ikke å oppdrive flate smykkesteiner her i byen, og sminken failet helt på lørdag. Men men. 

Skal si gjengen er god på poseringer og å lage historier!

Øystein, aka Clark Kent! 

Lorne Malvo, Daenerys, død lege, MacGyver og Rick. Mange morsomme Tv-serie-figurer!

Tonje, som fallen angel og Mari som Harlequin. Fine begge to 🙂 

Audrey Hepburn, kom som Mia. Eller var det omvendt? 

Bildeveggen ble flittig brukt! 

Piñataene ble godt tatt i mot 🙂 

Digger dette bildet! 

Jeg blir like imponert hvert år over hvor kreative folk er med kostymene sine! Det er så gøy å se 🙂 I år må jeg innrømme at jeg har lagt litt mer energi i pynting av leiligheten enn mitt eget kostyme, så jeg får heller ta igjen til neste år. Det var uansett en kjempehyggelig kveld, så takk til alle som kom ♥

– Sara

FOLLOW ME: Facebook // Instagram // Snapchat: Sokbibi


#halloween2017mood #halloween #halloweenfest #fest #stemning #party #utkleding #kostyme #bildedryss 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg