Filmtips: Casper

Skumle filmer har jeg aldri vært noe fan av, så da jeg skulle prøve å komme opp med et underholdningstips som passet inn denne uken slet jeg litt. Jeg har sett filmer som One missed call, og saw. Men det er ikke filmer jeg noen gang har lyst til å se igjen, og da har jeg i hvert fall ikke lyst til å tipse dere om de. De fleste har sikkert sett de filmene uansett? Jeg tenkte derfor å tipse dere om filmen Casper, fra 1995. Den er jo ikke akkurat skummel, men jeg synes jo likevel at den passer godt inn i Halloween-uka. Spøkelser er jo skikkelig Halloween?

Jeg husker jeg så denne filmen utallige ganger som barn, og den er like koselig hver gang. “Spøkelsesdoktoren” James (Bill Pullman) og datteren Kat (Christina Ricci) flytter inn i et gammelt hus, for å hjelpe eieren med å drive ut spøkelsene som lever i huset. I huset bor intet mindre enn 4 spøkelse; søte og snille Casper, og de tre gale (og litt slemme) onklene hans. Kat og Casper blir raskt gode venner, noe onklene ikke synes noen særlig om. Filmen byr på mange sprø øyeblikk og jeg sikker på at du kommer til å le på deg litt større magemuskler. Sjekk gjerne ut traileren under.

Dette er jo en gammel film, men det ser ut til at du kan leie den på Youtube og iTunes. Håper dere sjekker den ut, hvis dere ikke har sett den før. Den er så koselig ♥

Har du sett Casper?

– Sara

FOLLOW ME: Facebook // Instagram // Snapchat: Sokbibi


#film #filmtips #tips #anbefaling #anmeldelse #underholdning #inspirasjon #inspo #halloween

4 kommentarer
    1. Ahh, denne bringer mange fine barndomsminner. Tusen takk for påminnelsen 😀 Selv kan jeg tipse om filmen “Heksene”. Det er en film som passer til Halloween, uten å bli for skummel. I tillegg er det en utrolig god film 🙂

    2. Siri: Ikke sant, den er jo bare helskjønn! 😀 Kult, den har jeg ikke hørt om. Skal sjekke den ut! 🙂 Liker ikke når det blir for skummelt, er så pysete når det kommer til sånt 😀 Takk for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg