Nyhet fra CarePacks: SnackPack (med rabattkode)

Produktet er sponset

Hei! Håper dere hadde en fin søndag i går? Jeg er på plass i London, og koser meg sånn allerede! Anna sto klar for å hentet meg på flyplassen, skikkelig luksus ikke sant? Så dro vi hjem til henne, og det er så koselig her. De har til og med katt! Etter jeg fikk lagt fra meg tingene mine dro vi ut på en skikkelig koselig kafé og så gikk vi en tur på en gammel gravplass. Middagen ble hjemmelaget vegansk pizza. Så digg! Jeg knipset ikke knipset så mange bilder i går, men jeg skal være litt flinkere i dag. Denne turen har jeg sett frem til så lenge nå, så jeg skal kose meg masse de neste dagene!

For at det ikke skal bli helt stille på bloggen mens vi er ute å koser oss har gjort klart litt blogginnhold, og i dag er det en nyhet fra CarePacks jeg vil fortelle dere om. Noen av dere husker kanskje at jeg unboxet en Carepacks-eske på bloggen for en tid tilbake? Jeg likte den kjempegodt, og synes konseptet deres med å få en eske sunnere snacks levert hjem hver måned er genial. Du har alltid enkle mellommåltider og sunnere snacks tilgjengelig om du skulle trenge det. Nå har de nylig lansert esken SnackPack, som inneholder sunne, glutenfrie alternativ til snacks. Eskene vil inneholde ting som barer, smoothies, mini müsli osv. Alle produktene kan selvfølgelig spises av de som ikke har glutenallergi også! Prisen per eske er 199, mer informasjon finner du her.

Her er innholdet i esken jeg fikk: Tre poser med ulike müslikuler, to ulike barer, en pose med olivensnacks og en smoothiepose. 

Det er alltid like spennende å åpne esken for å se hva som er oppi, det blir som en liten gaveeske hver måned. 

Made Good- produktene som fulgte med i esken falt jeg for med en gang, jeg synes alle produktene høres utrolig gode ut også liker jeg så godt emballasjen. Det er mulig jeg er litt rar når det kommer til emballasje og utseende på produkter, men det er faktisk ganske viktig for meg at produktet ser pent og innbydende ut når jeg skal kjøpe sånn type snacks. Jeg har dessverre ikke rukket å smake på alt enda, men et par av disse blir med meg i håndbagasjen på flyturen. Den gule posen har jeg dog smakt, den kastet jeg meg nærmest over med en gang jeg så den. Og herregud så god den var! Müslikuler med banan og sjokolade er helt i min gate, det er jo faktisk ikke lenge siden jeg la ut oppskrift på banan- og sjokoladegranola på bloggen!

Se på disse deilige små müslikulene da. Jeg mumser mye heller på dette enn chips og nøtter!

Eple- og kanelbaren fra ID gleder jeg meg også veldig til å smake på! Eple og kanel er nemlig en annen kombo jeg er veeldig glad i, perfekte høstsmaker. Smoothieposen gikk ned på høykant etter trening på fredag, og den smakte skikkelig tropisk. Jeg hadde glemt å kjøle den ned før jeg drakk den, og den hadde sikkert blitt enda bedre kald, men den var skikkelig god og mettende. Olivensnacksen har jeg gitt til Synne, jeg liker dessverre ikke oliven. Det er skikkelig synd, for det ser så utrolig digg ut. Jeg har alltid misunt de som liker oliven. Haha

Det er lurt å altid ha sunn snacks i veska, da slipper man å ende opp med å gjøre dårlige valg når blodsukkeret og humøret synker! 

Mer informasjon om SnackPack finner dere selvfølgelig på hjemmesiden til CarePacks. Og hvis dere ble fristet av all denne deilige snacksen har jeg en aldri så liten rabattkode til dere. Bruk koden SARA SNACKS så får dere 50 i rabatt på første pakke. (Gjelder bare på abonnement)

– Sara


#snacks #sunt #sunn #carepacks #glutenfritt #tips #hverdag #anbefaling

6 kommentarer

Siste innlegg