Litt inspirasjon til hjemmet

Nå er det så lenge siden jeg har satt meg ned å laget et interiørinnlegg på bloggen, og siden det rulles ut så mange fine nyheter i butikkhyllene om dagen passet det bra å dele min lille wishlist med dere. Jeg synes det er litt unødvendig å bruke masse penger på å gjøre denne leiligheten “perfekt” i og med at vi bare leier her. Nå er nok boligkjøp et stykke inn i fremtiden uansett, men vi handler ikke inn ting til denne leiligheten som vi ikke kan se for oss passer inn andre steder. Når det er sagt kan småting utgjøre en stor forskjell, og det trenger ikke koste skjorta! Så i dag har jeg funnet frem noen kule ting som jeg tror ville passet godt inn hos oss nå, og som kunne blitt med videre. Håper dere liker funnen mine!

Nattbord har vi faktisk aldri hatt før, og det begynner jeg å savne. Det gjør så mye for helheten på soverommet, så jeg har kikket rundt etter noe lignende det på bildet over her lenge. Jeg har lyst på noe helt enkelt, men klarere liksom ikke lande på om jeg vil ha lyst eller mørkt tre, en eller to skuffer! Huff, frøken ubesluttsom! Mørkegrønt og mørkeblått er fargene som går mest igjen her hjemme, og et par ekstra puter i sofaen tror jeg hadde blitt veldig fint. Det samme med et pledd, men jeg har funnet ut at jeg ekstremt kresen når det kommer til pledd. Jeg finner ingen som er akkurat sånn jeg har lyst på! Jaja, jeg fikk i hvert fall litt inspirasjon av å skrolle meg rundt på forskjellige nettbutikker.

7 kommentarer
    1. Jeg har i mange år ikke giddet å gjøre NOE med de stedene vi har bodd, fordi vi bare leide. Så begynte jeg å finne ut at jeg kan jo kjøpe fine ting som jeg kan ta med videre en gang, selv om vi ikke gjør oppussing av leilighetene. Så nå har vi litt TING etterhvert, som vil passe hvor som helst 🙂 Stilige ting du hadde her da 🙂

    2. frodith: Da har vi tenkt ganske likt, og jeg er helt enig med deg! Det er jo ikke noe problem å finne fine ting som kan passe inn andre steder 🙂 Man har jo gjerne en slags stil som uansett føres videre til neste sted man skal bo 🙂
      Takk, ser for meg at mange av disse tingene kunne gjort seg godt hos oss ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg