En fin helg

Hei! Har dere hatt en fin helg? Formen min er fortsatt ikke helt på topp, men jeg kjenner at jeg endelig er på bedringens vei. Jeg må innrømme at det har vært veldig kjipt å ligge syk når jeg endelig har fått fri. Og nå har det jo faktisk holdt på i snart to uker, så jeg er veldig klar for å bli helt frisk. Etterpå tenkte jeg å lage en stor porsjon med ingefær-shot som jeg kan drikke de neste dagene, det burde hjelpe!

Men, nå ville jeg innom dere for å vise noen bilder fra lørdagen. Da var jeg faktisk borte så og si hele dagen, men alt gikk i et veldig rolig tempo, så det gikk greit! Først var onkel, Matias og jeg på Hadeland Glassverk for å se en utekonsert der. Så var vi en kjapp tur innom bestemor, hun er fortsatt på et rehabiliteringssenter, så det er hyggelig å besøke henne når man først er i nærheten. Etter det dro vi hjem til onkel og grillet og så på film. En rolig, men innholdsrik lørdag. Her er noen bilder.

Konserten var veldig bra, og heldigvis holdt været seg ganske bra hele veien. Dette er Frøydis Grorud som er saksofonist i Beat for Beat på NRK. 

Sammen med Frøydis var Siri Lien, datteren til Beat for Beats kapellmester, Trond Lien. Han var også der, men dessverre ble han ikke med på noen av bildene. Trond er lærer på samme skole som onkel, så de kjenner hverandre, han hadde derfor fått lagt inn ønske om å få høre Jonas Alaska sin October. Det fikk han, til min store glede! Den sangen er SÅ fin ♥

Det var godt oppmøte på glassverket denne lørdagen. 

Ei litta vaffelplate måtte vi unne oss mens vi var der, det smakte godt i duskregnet! 

Var ikke disse krukkene med tilbehør til vaflene søte? Norgesglass med rømme og syltetøy gjorde seg, det skal jeg huske på!

Her er vi på plass på terrassen til onkel, han har tidenes utsikt utover Tyrifjorden! Uteområdet hans føles veldig tropisk med palmer, blomster og behagelige utemøbler. 

Masse deilig grillmat og tilbehør!

Filmen vi så var A Royal Affair, en dansk film som var ganske bra. Kanskje den dukker opp som neste fredags underholdningstips? 

Nå skal vi komme oss av gårde på butikken så vi få handlet inn litt mat til uka, det er ikke mye spennende å lage middag av her i huset!  

Hva har du gjort i helgen?

– Sara


#helg #lørdag #grilling #konsert #sommer #hverdag #kos 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg