Serietips: Fuller House

Nå har jeg hatt pause en stund fra disse fredagstipsene mine, eller jeg har jo hatt pause fra det meste som heter blogg de siste ukene. Dere har vel kanskje ikke så mye tid til å sitte inne å se på TV uansett, men nå følte jeg det var på sin plass med et nytt serietips. Først må jeg bare si at dette tipset passer best for de som faktisk har sett den originale Full House/ Under Samme Tak-serien som gikk på 80- og 90-tallet. For hvis jeg hadde begynt å se dette nå tviler jeg på at jeg hadde likt det. Serien bringer bare tilbake så mange minner, og derfor er den superkoselig å se nå. 

Serien handler om de samme personene som Full House gjorde, men nå har alle barna blitt voksne. DJ, den eldste Tanner-jenta bor i familiens gamle hus med sine tre barn. Mannen hennes har nylig gått bort, og så hun prøver å få hverdagen til å gå opp med tre barn og jobben som veterinær. Søsteren Stephanie har levd livet som DJ i Europa de siste årene, men når hun kommer hjem å ser hvordan DJ sliter bestemmer hun seg for å flytte inn. Det gjør også den slitsomme venninnen til DJ, Kimmy Gibler. Det blir med andre ord et ganske fullt hus!

I øverste hjørnet kan dere se hvordan gjengen så ut i originalserien. Det eneste som er litt dumt med serien er at Michelle Tanner (Olsen-tvillingene) ikke er med. Ellers er alle de gamle karakterene med i større eller mindre grad. 

Det har kommet to sesonger allerede, men jeg har ikke rukket å se meg helt à jour med sesong nummer to. Dette er en type serie jeg ser når jeg har tid, jeg benker meg ikke ned å binge watcher Fuller House. Så hvis du kikket innom denne serien i dine yngre dager anbefaler jeg absolutt å sjekke ut denne, den ligger på Netflix. 

Har du sett Full House eller Fuller House?

– Sara


#tv #tvserie #tips #anbefaling #nostalgi #netflix

1 kommentar
    1. He-he, denne kommer jeg ikke til å se, selv om jeg “vokste opp” med den forrige..Mulig jeg var LITT for voksen den gangen også 😀 for den gamle 😀 ha-ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg