Gleden er på vår side

Hei! I dag har jeg et solid bildedryss fra gårsdagens revypremiere til dere. Sommerrevyen i Hønefoss er en 18 år lang tradisjon, og i år er siste gang den holdes i det fargerike revyteltet. Neste år flytter de inn i nye lokaler på andre siden av bybrua, på stedet som har fått navnet Gledeshuset. Uansett hvor revyen finner sted er jeg sikker på at det blir underholdende, for denne gjengen skuffer aldri! Personlig synes jeg faktisk revyen i år var enda bedre enn i fjor. Det var ikke langt mellom latterkulene og sangprestasjonene var, som vanlig, utrolig bra! Her er noen bilder fra kvelden.

Åpningsnummeret, i ære for det nye Gledeshuset. 

Jarl Goli spiller på g-strengen til Linni Meister.

MDGs Lan Marie Nguyen Berg var tilstede, og viste oss hvordan man kan være gående råner.

Hvis du bor i nærheten av Hønefoss anbefaler jeg dere å ta turen, det er virkelig verdt turen! 

Har du vært på Hønefossrevyen før?

– Sara


#underholdning #revy #hønefoss #sommer #sommerrevy #anbefaling 

3 kommentarer
    1. sikkert kjempegøy 🙂 Lenge siden jeg har vært på revy eller noe sånt. Teater også…Lenge siden.. Må gjøre litt kulturelle ting igjen snart, savner det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg