New in: red pumps

Nå er jeg endelig ferdig med denne nattevaktperioden min, hele 6 skift på rad har det blitt. Så mange nattevakt har jeg aldri jobbet sammenhengende før, så all ære til de som jobber både 7 og 8 vakter! De neste dagene har jeg heldigvis helt fri, og det skal nytes! I morgen skal jeg på premieren til sommerrevyen her i Hønefoss, og det gleder jeg meg veldig til. Jeg drar sammen med mamma, bestemor, onkel og Matias, så vi blir en liten gjeng! Kos! Men nå ville jeg bare skryte litt av det nyeste tilskuddet til skogarderoben min, et par superfreshe, røde pumps! Jeg vet ikke hvor lenge jeg har siklet på slike sko, og da jeg så Charlotte postet bilde på snapchat av sine nye måtte jeg bare få ut fingeren!

Skoene er fra Bianco, og kostet ikke mer enn 499,-! Det synes jeg faktisk var en ganske god pris for et par pumps, i tillegg meldte jeg meg inn i kundeklubben deres, og da fikk jeg 20% rabatt.

Er de ikke fine?

Jeg har allerede rukket å bruke de, på selveste nasjonaldagen. Og jeg kjente godt at det var veldig lenge siden sist jeg hadde gått på høye hæler! Jeg var ganske ustødig, og fikk litt vondt i føttene, men det går seg vel til. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med kjøpet mitt, og gleder meg til neste gang de skal tas i bruk 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg