Outfit: long vintage dress with a hint of red

Håper dere hadde en fin feiring i går. Det hadde jeg! Matias og jeg tok det veldig rolig på dagen, ingen champagnefrokost og ingen barnetog, bare sløving hjemme. Jeg fikk såvidt kikket litt på russetoget ut av vinduet her hjemme, men ellers tok vi det ganske piano. Utpå dagen var det på tide å få på seg finstasen, så bar det avgårde på besøk til Matias sine besteforeldre. Der fikk vi kaffe og kake, før vi reiste videre på grilling til onkel. Vi hadde det ordentlig koselig i går, med god mat og veldig fine folk ♥ Jeg glemmer som vanlig å knipse noe særlig bilder, men antrekket mitt tenkte jeg dere skulle få se.

Kjole arvet fra oldemor // Belte fra h&m // Sko fra Bianco //

Håper dere alle hadde en kjempefin 17.mai-feiring, uansett hvordan dere valgte å bruke dagen ♥

15 kommentarer

Siste innlegg