Oppskrift: Cotton candy cupcakes

God kveld! Dagens innlegg kommer litt seint i dag, men vi har vært i huset til oldemor å ryddet i dag også. Selv om vi har vært der hver dag denne uka er det utrolig mye igjen å gjøre. Heldigvis går det fremover! Men nå er det tid for cupcakes! Disse blir nok litt vanskelig å få laget før butikkene åpner igjen, men på lørdag har dere muligheten. Jeg må innrømme at jeg har jukset med selve muffinsene, og gikk for posevarianten denne gangen, mest fordi jeg ikke hadde tid til å lage fra bunnen av. Så dette ble en kjapp og enkel løsning, likevel synes jeg resultatet ble ganske fint. Håper dere liker de ♥

Du trenger: Valgfrie muffins // Sukkerspinn // Små påskeegg // Fine muffinsformer 

Bare riv opp sukkerspinn og legg det på muffinsen, og topp med små egg. Da ser cupcaksene ut som små fuglereder. 

Hvis du ikke har planlagt påskekosen til de siste dagene av påsken enda håper jeg du fikk en god idé her. Dette ble lagd på 1-2-3, og du trenger ikke masse fancy utstyr for til selve pyntingen. Husk bare hvis du skal servere dette at sukkerspinnet vil smelte ganske raskt når det kommer i kontakt med muffinsen, så du bør ferdigstille de rett før de skal på bordet.  

– Sara


#oppskrift #cupcakes #kake #hjemmelaget #påske #blogg #tips #inspo #inspirasjon 

12 kommentarer

Siste innlegg