DIY: påske-konvolutt

God kveld! Håper dere har hatt en fin påskeuke så langt? Vi har holdt på å rydde i huset etter oldemor hver dag, så det har ikke vært den mest avslappende påsken jeg har hatt. Det må uansett gjøres, så det er like greit å få det unna nå som vi har noen fridager. Det skal i hvert fall bli veldig deilig å bli ferdig! Men nok om det, nå tenkte å jeg vise dere hvordan dere kan lage noen søte påske-konvolutter, som dere kan overraske noen dere er glad i med i påsken ♥

Du trenger: Konvolutt // Mal til ører (google og print ut) // Hvitt og rosa ark // Rosa garn // Svart tusj // Limstift/limpistol 

Det var lett å finne mal til ørene, jeg googlet bare bunny ears. Tennene klipte jeg bare ut på frihånd, og tegnet en strek som deler de på midten. Når du har klipt ut alle delene limer du sammen den hvite og rosa delen til ørene. For å lage nesen kan du følge oppskriften jeg delte tidligere i uken, den finner du her. 

Så er det bare monteringen igjen! Jeg brukte limpistol for å være sikker på at alle delene sitter godt. Så tegner du på værhår og øyne med tusjen. 

Ferdig! Husk å legg ved et hyggelig kort med en påskehilsen før du gir bort ♥

Jeg så noen som hadde laget noe ala denne på Pinterest for lenge siden og nå som anledningen bød seg måtte jeg bare lage. De ble jo faktisk ganske søte? Litt er det alltid å pirke på, men mottakeren ble fornøyd så da sier jeg meg fornøyd også! Jeg ga bort denne konvolutten med en liten hilsen og et par spiselige ting til mamma. Også skal bestemor få i morgen ♥

– Sara 


#påske #påskehilsen #diy #hjemmelaget #hobby

6 kommentarer

Siste innlegg