9 ting jeg gleder meg til i vår

Det å ha noe å se frem til, noe å glede seg til er en herlig følelse. Og det skal ikke alltid så mye til, en planlagt kaffe med en venninne, en ny sesong av favoittserien din, middag med et familiemedlem eller lignende. Jeg liker å både glede meg til ting, og å skrive lister, så her kommer 9 av tingene jeg gleder meg til i vår. 

1. Tokio Hotel-konsert. Oh yes, guttene kommer til Norge i april, og jeg gleder meg sånn! De fire tyske guttene var mine største idoler i mine yngre dager og selv om jeg ikke er noen megafan av det nye de har gitt ut er det alltid stas å se de igjen. Jeg håper selvfølgelig på at de spiller noen av de gamle sangene sine, aller helst på tysk, men det vet jeg de ikke gjør. Det kommer uansett til å bli en walk down memory lane! 


Merket for gjenbruk. 

2. Innspilling av Kjendisrestauranten. I april skal mamma, bestemor og jeg inn til Oslo for å delta på innspillingen av Kjendisrestauranten. Det er et nytt TV-konsept hvor fire kjendiser i løpet av en uke skal konkurrere mot hverandre om drive den mest vellykkede restauranten. Den dagen vi skal inn er det Caroline Berg Eriksen som skal i ilden, og vi gleder oss skikkelig!

3. Påske! Endelig en høytid igjen! Jeg er en skikkelig sucker for høytider og feiringer, og gleder meg til å pynte leiligheten for anledningen. Det kommer forresten til å bli en hel uke på bloggen med nettopp påske som tema, så det gleder jeg meg veldig til. 

4. 17. mai. Jeg er som sagt en sucker for høytider, og selv om 17.mai kanskje ikke kalles en høytid er det i hvert fall en grunn for å feire! Om vi skal arrangere 17.mai-frokost i år har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men en hyggelig dag skal det helt klart bli!

5. Bursdagsplanlegging. Selv om det enda er en god stund til jeg fyller år holder tre venninner og jeg på å planlegge den “store dagen”. Vi blir alle fire 25 år i juli, så vi skal klinke til med et skikkelig 100-årslag. Slike tilstelninger krever selvfølgelig en del planlegging, og det har vi allerede så smått startet med. Det blir så gøy!

6. Bli lysere på håret. Egentlig hadde Tonje og jeg planlagt å lysne håret mitt allerede for et par uker tilbake, men det ble litt endring i planene. Jeg håper likevel vi rekker å gjøre litt med fargen min før sommeren står for tur! 

7. Å blogge! Det er så utrolig deilig å se at dagene bare blir lengre og lysere, og motivasjonen for å blogge vokser bare jeg tenker på det. 

8. TV-serie. Nå i april kommer flere av TV-seriene jeg ser på tilbake på skjermen. Prison Break som egentlig tok slutt i 2009 er nå tilbake med en ny sesong, den starter allerede neste uke. Så kommer det en ny sesong med Fargo og siste del av Pretty Little Liars sesong 7! 

9. Hønefossrevyen. Som i fjor skal jeg på premieren av årets sommerrevy her i Hønefoss. Den er ikke før i slutten av mai, men mai regnes jo som vårmåned! Hehe. Jeg gleder meg veldig til det, de er alltid like morsomme! 

Jeg er ganske sikker på at det blir en fin vår, i hvert fall med så mye gøy på to-do-lista! Håper bare det fine været holder seg, da blir det helt supert ♥

Hva gleder du deg til i vår?

– Sara


#vår #gleder #hverdag #gøy 

8 kommentarer

Siste innlegg