Lunsjtips: Vegan Express

Før jeg stikker avgårde på nattevakt tenkte jeg å tipse dere om et raskt og enkelt lunsjalternativ hvis du er på farten. Jeg kom over disse ved en tilfeldighet litt før jul og klikket hjem et par poser for testing. Siden da har de bare ligget i skapet, men da jeg fikk lyst på noe varmt til lunsj her en dag fant jeg de igjen. Jeg lagde meg derfor Thai Curry, og det var skikkelig godt! Posene kjøpte jeg på nettbutikken Økoland, til 39,- per stykk, veldig kjekt å ha liggende når tiden er knapp. Dette er forresten ikke sponset på noen som helst måte, jeg ville bare tipse dere om et produkt jeg liker. 

Jeg regner ikke med at dere trenger noen steg for steg beskrivelse av disse “rett-i-koppen-rettene”, men for ordens skyld, hell poses innhold i bolle og tilsett kokende vann. Ferdig på 1-2-3!

Jeg skal ærlig innrømme at dette ikke ser så veldig godt ut på bildet, men det smaker veldig mye bedre enn det ser ut! Dette er helt perfekt å ha liggende i hylla på jobb hvis sulten melder seg, til hjemmebruk på dager hvor du ikke har tid til matlaging og selvfølgelig i tursekken! 

Hva spiser du på farten?

– Sara


#mat #lunsj #tips #lunsjtips #vegan #vegetar

11 kommentarer

Siste innlegg