Smak av sommer

Hei dere! Hvis bloggen har sett litt rar ut i dag er det fordi jeg har drevet å pludret med det nye designet jeg har kjøpt. Det kommer nok ikke opp helt enda, for jeg har så veldig lyst til å gjøre en liten endring på det, men da må hun som har laget det hjelpe meg. Hun har så mange fine design, og det var vanskelig å bestemme seg for bare ett design, men jeg er veldig fornøyd med valget mitt. Så krysser jeg alt jeg har for at hun kan hjelpe meg, da hadde designet blitt helt perfekt (etter min smak). Det skal uansett bli veldig deilig med en liten liten face lift her på bloggen! Et enklere design, med større bilder har jeg hatt lyst på lenge nå. Nye headerbilder må jeg også få tatt, skal man pusse opp så skal man pusse opp! 

Jeg fikk så lyst på smoothie etter jeg hadde lagt meg i går kveld, men ikke en gang jeg er så drøy at jeg står opp for å lage meg mat. Jeg er matvrak altså, men har heldigvis en grense! Så da ble det smoothie i dag isteden. En skikkelig sommerlig variant med jordbær, banan og eplejuice. 

Resten av kvelden skal jeg bruke på å redigere ikke bare en, men to videoblogger! Den første filmet jeg for et par uker siden, det er en innkjøpsvideo, som kommer til å komme ut denne uken. Også filmet Vilde og jeg en i går, som mest sannsynlig kommer til uken. Endelig har jeg kommet litt i gang med filming! 

Håper dere gleder dere til video! Jeg gleder meg i hvert fall til å redigeringen, det har jeg faktisk savnet veldig. Vi lagde jo ganske mye film på Høgskolen, men så har jeg liksom ikke fortsatt noe med det. Nå skal det dog bli andre boller! 

Har du noen videoønsker?

– Sara


#jordbær #banan #smoothie #frukt #bær #sunt #oppskrift 

6 kommentarer
    1. Litt endringer kan være ok det..selv om jeg holder meg til det “samme gamle ” en stund til… Delikate bilder her .. Ingen spesielle ønsker , men gøy å se video 🙂

    2. He-he, du har ikke akkurat SMÅ bilder nå heller da 😀 Men blir spennende å se dette nye 🙂 Og kanskje du blir å se litt mer ofte her igjen da? 😀 Men nyopppusset “blogg-leillighet ” og greier 🙂

    3. Nam! Drakk smoothie i dag jeg og, det var 100år siden sist… Men det er jo digg og friskt – spesielt med disse typiske “sommersmoothiene” <3

    4. frodith: Haha, synes du ikke? Nå ser jo bloggen litt forskjellig ut på ulike devicer, men jeg kunne likevel ønske meg at bildene ble litt større jevnt over. Det skal jeg prøve å få til. Jeg har litt flere jern i ilden nå enn før, så derfor blir det ikke like mye tid til å blogge, men jeg synes jo det er så gøy! Skal i hvert fall forsøke å komme innom hyppigere når det har blitt fresht og nytt her 😀

    5. annebe: Ja, det er godt med litt nye omgivelser iblant. Har hatt samme utseende lenge nå, så kjenner det skal bli godt med litt forandring 🙂 Du har jo et veldig fint og enkelt design, tror jeg også kommer til å trives mer med det 🙂

      Den er god, det kommer flere etter hvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg