Ny med spraylakk: lysestake

I dag ville jeg bare en kjapp tur innom for å vise dere mitt nyeste lille DIY-prosjekt. Eller, det er vel mer et mini-oppussingsprosjekt enn DIY. Jeg hadde en lysestake fra IKEA som jeg likte veldig godt da jeg kjøpte den, men som jeg nå ikke liker i det hele tatt. Det var egentlig bare fargen jeg hadde noe i mot, så jeg dro frem en boks med spraylakk. Nå synes jeg den er så mye finere, og passer bedre inn med annen dekor vi har!

Alt man trenger er et objekt å spraye, en boks med spraylakk i ønsket farge og godt med underlag. Det er kjipt å få spraylakkrester på gulvet! Jeg måtte spraye tre lag for å dekke helt.

Resultatet ble akkurat som jeg hadde håpet på, så nå skal den få stå fremme igjen. Det er så lite som skal til for å gi nytt liv til gamle ting man ikke lenger liker. Dyrt er det heller ikke! Denne spraylakken hadde jeg stående, men en boks koster vel rett under hundrelappen, og da har du lakk i lange baner!

10 kommentarer

Siste innlegg